tirsdag 18. august 2009

Velkommen inn i paviljongen!


Hei, endelig kan jeg vise dere inn i paviljongen jeg holder på å bli ferdig med. Igår hadde jeg naboen på innvielse, så utrolig koselig med kyllingsnadder, latter og lys, samtidig som det regner utenfor. Med pledd og duftelys overalt, ble det akkurat slik jeg hadde sett det for meg. Vil du bli med inn? Velkommen, håper du vil trives...
En profilert list gjør susen som hylle til lys..

En roseranke, en skål og min bokstav i hjørnet...
Ikke sjokolade, men en rosetrio på svigers gamle plantebord...
Et gammelt sengeteppe har fått sin hedersplass på bordet...Og oppe den, husfruegaver i fleng;-)

Flust med lys må det være...Og med speil og høyglans i malingen, skinner det kan du tro...
Madonnafiguren passer på. Lys fra Ikea sin nye kolleksjon.
Lysekrona er selvkomponert, vaser med roser (Løiten Lys), lykter med lys (Indiska og Løiten lys) på et smykkeoppheng fra Himmelrommet...






Idag prøvde jeg meg med vimpel og pledd, men synes det ble mer harmonisk uten vimpelrekken der. Takk for besøket, velkommen igjen;-)
Klem,

46 kommentarer:

  1. Ååååååhhhh, NYDELIG!!! Nå mener jeg iallefall du må ta deg en tur å fikse en til meg også!
    Sukk...., hadde jeg kommet på besøk i den hadde jeg aldri dratt hjem igjen...hihi
    *Bøyer meg i støvet* Klem

    SvarSlett
  2. ååå helleli å sjønt,der får dere mange nydelige og hyggelige stunder,,tenk å sovne der da ,ja gjerne når det regner,,gratulere med en alldelse nydelig paviljong..fra sylvia

    SvarSlett
  3. åååå so fint!!!! der får de mange herlege haust kveldar framover :)
    verkele nydeleg har du fått det til :)

    Klem M :)

    SvarSlett
  4. Så herlig og lys og skjønn paviljong med mange detaljer!
    Her tipper jeg dere kan kose dere!

    Hilsen Liv

    SvarSlett
  5. Vakkert!
    Denne var virkelig fin. Vi skal lage noe slik her etterhvert også, da skal jeg legge din på minnet:)

    SvarSlett
  6. Kjempenydelig !!!
    Akkurat i min smak og en sånn kunne jeg og tenke meg :)
    Ja her tenker jeg du skal få mye moro og kos :)))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  7. Så utrolig flink du er! Den var helt fantastisk flott.

    SvarSlett
  8. Woooooow jeg fatter ikke åssen du får det til !!!!

    Sååå kooselig at det er muulig !

    Fy søren, nydelig var det ! :o)

    SvarSlett
  9. Kan du komme hjem til meg å hjelpe meg også ??? :)))) hehe :)

    SvarSlett
  10. Så nyyydelig det ble! Tenker det er koselig å sitte her inne med levende lys. :) Skikkelig lekkert!

    SvarSlett
  11. Rett og slett SKITLÆKKERT på godt trøndersk;) Litt mesunnelig her,dette var nydelig!!!!

    SvarSlett
  12. Heisann. Så utrolig fint det ble!! Virkelig lekkert:) Kunne veldig gjerne tenkt meg noe sånnt selv:)

    Du er skikkelig flink og kreativ!

    Ha en fortsatt fin uke:)
    Herlige bilder av "småtrollene" forresten:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  13. Virkelig lekkert , her kan man kose seg.

    Nydelige bilder.
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  14. Så fantstisk flott og koselig!!!
    Ja, her får du nok mange hyggestunder!!!!
    Klem

    SvarSlett
  15. Å så nydelig flott!
    Jeg kommer gjerne på besøk;)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  16. Her var det virkelig vakkert. Skal si dere har vært flinke :)

    Klem fra Lisemoren

    SvarSlett
  17. Hei Marianne..ja her trives jeg:o)Så lekkert du har fått det..og alle de fine detaljene rundt omkring.Håper du/dere får mye glede av det utover....Klem fra Maliva

    SvarSlett
  18. Marianne!! Dette er fantastisk!!! Sett på kaffen,jeg setter meg i bilen!!!
    klem

    SvarSlett
  19. Jammen har du gjort det lekkert!! Ser for meg lange kvelder med et glass vin der ja...håper dere får mange fine høstkvelder fremover:-)

    Klem Camilla

    SvarSlett
  20. Hei Marianne.
    Tusen takk for kommentar på min blogg. Ble veldig glad:-) Har fulgt deg og ditt nydelige hus en tid, skal legge deg som følger:-)
    I taket har jeg brukt Lady Tre og panel 40, oljemaling, Eggehvit.
    Ble veldig blankt og fint. Jeg er ikke glad i å male tak...men nå er det heldigvis gjort:-) Parketten kommer på ikveld, den er aldeles nydelig, så følg med:-)
    Ha en fin kveld på Balke gård. (Aldeles nydelig paviljong foresten, den skal du være stolt av)..
    Klem J.

    SvarSlett
  21. Hei flinkis!
    Dette ble utrolig flott altså!
    Herlig med sene sommerkveldert her.
    Eller kanskje nyte kveldene litt ekstra med litt juksevarme!

    Ha en fin kveld!
    Klem Linda

    SvarSlett
  22. Wow!!! Er det mulig!!! Det er jo som tatt ut av et interiørblad! Fantastisk, nyyydelig - blir helt stum!!! Her får du nok mange koselige stunder! Du har virkelig vært superflink!!!!
    KLem fra Lunalu

    SvarSlett
  23. Herremin det er jo bare så flott hos deg!

    Heldiggris:)

    SvarSlett
  24. Fantastisk flott!! Litt av en jobb, men guuri så fint det ble:)

    SvarSlett
  25. Nydelig! Gratulerer med resultatet!
    Hilsen L;-)

    SvarSlett
  26. wow dette var helt nydleig:) kan tenke meg dete r en herlig følelse å sette seg ned å nyte, at nå er det virkelig ferdig:) Det ble jo virkleig et syn, helskjønt alt i sammen:) den selvkomponerte "lysekronen" var helt fantastisk:) nei har ikke ord jeg... klem monica

    SvarSlett
  27. For en fantastisk sommerstue! Heldige du ;) Skulle veldig gjerne hatt en liknende her hjemme i hagen...
    Beppe

    SvarSlett
  28. Sååååå fiiint!!!
    Du har vært kjempeflink, må jo ha vært masse arbeid, ikke minst malingsstrøk!?!
    Der tror jeg de aller fleste vil kunne klare å slappe av og kose seg... må gjerne komme hit og sette opp en til, nå som du har erfaring, hehe..

    SvarSlett
  29. Så utrolig lekkert! Håper du får mange koselige timer med avslapning og hygge her! :)

    SvarSlett
  30. Så fint her var da!!!
    Lyst og lekkert i paviljongen din...så flink du har vært!!
    Koselig stemning med masse skjønne detaljer!!

    ha en fin dag...og kos deg:o)

    SvarSlett
  31. Så fantastisk fin!!!! Utrolig fine detaljer, klart dere kommer til å storkose dere her...kjempe lekkert!

    SvarSlett
  32. Så utrolig flink du er, jeg er helt imponert! Det ble en veldig sjarmerende og koselig uteplass, der blir det nok mange koselige stunder! Jeg legger en link til deg på siden min, håper det er greit :)

    SvarSlett
  33. wow, vanvittig fint. Du er superflink, jeg sitter her helt mål-løs! Tenker meg det er koselig å tilbringe kveldene her! Heldige deg! Klæm

    SvarSlett
  34. Wow, så lekkert det ble! Jeg er imponert og hvor fort detet har gått eller er dte jeg som ikke følger med! Synes ikke det er lenge siden vi bare så begynnelsen!

    SvarSlett
  35. Hei Marianne!
    ÅÅÅ-ser for meg mange kose-stunder der:-)
    Du er så flink!!
    Som du sikkert skjønner må jeg ta en "kreativitets -pause"..-må få oss ut av et hus og inn i det nye( men guuud så gøy!).
    Veldig kjekt å se hva du får til, får så mange ideer av deg;-)
    Ha en super helg-prøv å ikke lage for mange ting, så jeg " når " deg igjen, fniis!!
    Klem Hege.

    SvarSlett
  36. Oi, så fint du har det!!
    Eg trur vi går for peis i huset...det passer best til resten av stilen trur eg. Så kom Kathleen med den påminnelsen om at julestrømpene må jo ha ein plass å henge =)
    *klem Astrid*

    SvarSlett
  37. Åhhh, så utrolig flott det har blitt! Der kunne jeg trivdes godt :) Syns du har innredet det veldig lunt og koselig. Masse lys er et must ;)

    SvarSlett
  38. Men i alle??! Gu.. så flott den ble!!! Fantastisk styling-jobb du har gjort her! Utrolig koselig! Her får dere garantert mange hyggelige stunder utover høsten! Spennende den selvkomponerte lyskronen :)
    ...Dette må være det som er ulempen med å "eie" en egen blogg; Jeg blogger og blogger, og det i kombinasjon med en travel hverdag, treningstimene mine, husarbeid, kjøring av ungene til og fra deres treninger, barnebursdager etc., og så plutselig oppdager jeg at jeg jo knapt har tid til å lese andres blogger og besvare mail. Huff! Tenk at jeg nesten gikk glipp av å få se denne paviljongen ferdig!
    Takk for alle meget hyggelige og inspirerende kommentarer på Glassveranda, forresten!!

    Ha en riktig fin helg!

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett
  39. Fantastisk fin paviljong! Den så bare utrolig koselig ut! Flinke du!

    SvarSlett
  40. Helt nyyydelig Marianne !!!!
    Vi planlegger en utestue og her finner jeg masse inspirasjon :))
    Lykke til i konkurransen ;)

    Klem,kari

    SvarSlett
  41. Vakkert! rett og slett vakkert ♥♥♥

    Klem fra Jatte♥♥♥♥♥

    SvarSlett
  42. Åh, så lekkert!! :) Er så pent med slik utestue :) Her får du nok masse glede!

    Ønsker deg nokre flotte vårdagar :)

    Godklem

    SvarSlett
  43. Virkelig flott:)) og så passer det så godt til huset:))

    Så heldig du er som bor på en så flott gård:)))

    Her kommer jeg tilbake flere ganger:))


    hilsen AnnElin

    SvarSlett
  44. Dette må da være en av finalistene. Du har det så vakkert og lekkert

    Klem fra Lisemoren

    SvarSlett
  45. Åååh så nydelig *smelt* :)
    Dette var riktig vakkert!!♥
    Du har ett fantastisk flott hjem, herlig og med masse inspirasjon, legger meg til som følger her hos deg!♥ Nyyydelig!!
    Takk for titten og en strålende dag ønskes fra meg :)
    Klem Anki

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.