torsdag 27. august 2009

Husfruemøte

kaller vi det, og er en "syklubb" uten håndarbeid, 4 pratsomme jenter med trivelige månedlige "møter"... Agenda; hverdagens kabal, interiør, mannfolka, barna, skole, barnehage, jobb og ferier for å nevne noe;-) Her kommer bildene fra forrige innlegg (Fondue er skikkelig hyggelig høstmat,-anbefales. Ungene i huset elsker det! Synes det er så koselig å sitte rundt bordet og prate og høre fresingen og velge kjøtt og grønnsaker, sauser og tilbehør....:
Tilslutt et lite tips. Print ut nostalgiske bilder, Prinsesse Elin tipser om flott nettsted på sin koselige blogg! Takk!!!
Man limer på fyrstikkeskene og vips, finito og MYE rimeligere enn de til 29,- til 49,- kroner på butikker etc.
Jeg la en fyrstikkeske på plassen til hver gjest, ble som en liten dekorasjon som de fikk med seg hjem. Sammen med et fint lys eller to, er det jo en flott gave å gi også. Juleverkstedet på Balke er med andre ord igang;-)

Da vil jeg takke for hyggelige hilsener og mailer og kommentarer! Jeg skal ta meg tid til en runde med det første!
Klem,

18 kommentarer:

  1. Hei Marianne!
    Det der så ordentlig koselig ut!
    Og takk for tipset til Elin-det må jeg få med meg:-)
    Ble kjempfine gaver!
    Ha en fortsatt fin dag, klem Hege.

    SvarSlett
  2. heia :)
    so koseleg du ha laga det til, og søte små gaver til gjestane :) kanskje eg må prøve meg på slike eg og :) julegåveplanlegginga er godt igang :)

    Klem M :)

    SvarSlett
  3. Så koselig! Viktig med noen sånne skravlemøter innimellom ;) Veldig fine de fyrstikkeskene, takk for tipset!

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig med jentekvelder :)
    Vi er en jentegjeng vi og som har truffet hverandre jevnlig siden vi var 17-18 år gamle ;)
    Og har det like moro hver gang :)))

    Klem, Kari

    SvarSlett
  5. Hei.
    Titter titt og ofte innom bloggen så det er på tide å gi seg til kjenne ved å legge igjen en kommentar vel.
    Kjempefin blogg du har. Titter innom igjen. :)

    ~M~

    SvarSlett
  6. Fyrstikkeskene ble veldig koselige! Hvis du trenger noen flere gamle bilder, har jeg lagt ut 3 stykker på bloggen min - bare å forsyne seg :)
    Ha en god natt!

    SvarSlett
  7. Nå ble jeg litt nysgjerrig her hehe..
    Har du lest reportasjen alt ???
    Jeg fikk bladet tilsendt igår, men det kommer jo ikke ut før til mandag ;)

    Det går bare bra her, men tror jeg holder meg inne hele neste uke. Blir litt pinlig med alle som vil ha autografer hahahaha :)))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  8. Så flotte velkomstgaver du har laget :)
    Høres koselig ut med et husfruemøte!

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  9. Kjempekoselig gave da!
    Syklubb hadde vi også der jeg bodde før! Og en gang så sydde jeg også! ;)
    Ett kjempekoselig tiltak etter min mening, og jeg burde få i gang noe tilsvarende her snart!

    SvarSlett
  10. Åj supre fyrstikkesker, dette må jeg få til, til neste jentetreff! Arti idé - supert! Hvor har du funnet bildene? Ha en superduper dag og helg.
    mvh Tina

    SvarSlett
  11. så koselig dere må ha hatt det,deilig å sitte å skravle om alt,kommer mye fornuftig ut av sånne samtaler,å kjempe tips om fyrstikk esker,ha en flott helg,fra sylvia

    SvarSlett
  12. Veldig smart! De vanlige fyrstikkeskene er jo ikke særlig fine, men det ble dine:-)
    Ønsker deg en herlig helg.
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  13. Tusen hjertelig takk for kjapp tilbakemelding! Allerede printet ut flotte bilder så nå skal jeg løpe å kjøpe fyrstikker!
    Super blogg du har og lekkert hus, liker alt du har i hus jeg! klæm Tina

    SvarSlett
  14. Så koselig stemning her hos deg!!
    Kjekt med en liten venninnegave.....og en lur ide disse fyrstikkeskene!!

    ha en fin søndag:o)

    SvarSlett
  15. Det der er flotte gaver :) Regner med de ble fornøyd! Skal også teste det ut, må bare kjøpe blekk til printeren først.
    Jeg har en award og utfordring til deg hvis du vil ha..
    Klem

    SvarSlett
  16. Så koselig! Fyrstikkeskene ble nydelig!

    Du har herved fått en Award og en liten utfordring! Se http://glassveranda.blogspot.com/2009/08/award-krise.html :)

    Ha en fin uke!

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett
  17. Hei! Supert! Jeg lette litt på Prinsesse Elin sin blogg, men fant ikke tipset du nevnte. Kunne du limt inn linken her tror du?

    SvarSlett
  18. http://hildeheimdal.blogspot.com/2009/12/fler-nostalgiske-kort.html

    Prøv denne, du:-) God uke fra Marianne

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.