søndag 16. august 2009

Litt av hvert..

God søndag! Er det ikke vakkert? Hageannlegget utenfor blokka til svigers... Nydelig...
Mens det striregner ute, viser jeg noe av det som ble kjøpt på Himmelrommet. Denne skal jeg henge en lykt eller en blomsterurne på. Den andre hadde jeg egentlig tenkt å bruke som lysekrone over bordet i paviljongen, men mange telykteglass festet til stengene. Får se hva det blir etterhvert... Og selvsagt litt lavendel-lukt! Kjøpte i tillegg strykevann med lavendelduft, spent på resultatet.

Klem,

11 kommentarer:

  1. hei.....
    hyggelig at du svingte innom......
    må si at der opp på Balke gård så det ut som du har det helt fortreffelig.....det er noe annet enn denne asfaltjungelen i Oslo...
    God hilsen fra edda

    SvarSlett
  2. Hei
    God tur til seters. Skulle vært oppover jeg også, men drøyer til jakta starter nå. Må ordnelitt til skolen starter, men den 21 drar jeg......

    SvarSlett
  3. Koselige bilder fra deg som alltid! Nydelig hageanlegg!
    Ha en fin søndag.

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  4. Slik hageanlegg vil eg og ha!!!
    *Skrive på ynskjelista*

    Smil frå Anita

    SvarSlett
  5. Nydelig hageanlegg :)
    Og flotte ting du har kjøpt deg :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. Oj!!! For et nyyydelig hageanlegg - vi er nok mange som ønsker oss et slikt!!!
    Så fine ting du har kjøpt deg - likte spesielt opphenget til lykt (eller blomsterurne!)- den hadde passa perfekt her i stua mi!
    Ønsker deg en flott søndag og en fin uke!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  7. så flott det er blitt ved paviljongen, dere er da kommet langt, gleder dere helt sikkert til innveilsen tenker jeg:)
    FLott hageanlegg utenfor hos din svigers også-

    Ha en fin søndag

    Klem fra Eli

    SvarSlett
  8. Herlig uteområde på svigers da!
    Blir knallfin paviliongen din, du er super flink! Stå på;-)
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  9. Må bare skryte av paviljongen dere lager, så flott. Du er jo bare kjempeflink! Jeg er imponert. Den lå skikkelig fint til også, mellom trærne der.

    SvarSlett
  10. Så flotte ting du har kjøpt! Det er koselig med lit handling :)

    flott utenfor hos dine svigerforeldre også.

    Ha en fin ukestart! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  11. Hmmm...
    Kommentaren min havnet i innlegget under, for jeg ble litt revet med der!
    Ps har samme veggoppheng x 5 jeg... ;)

    Flott hageanlegg! Laget av fagfolk det der!! ;)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.