fredag 21. august 2009

Putekjøp og kjekskrukke til helga...

Det er ofte ganske mange her på Balke, så jeg fant jeg to gamle krakker som jeg supplerer benkene med i paviljongen. På Kid har de nå 40% avslag på alle barneartikler, og disse putene ble sitteputer til den nette sum av 60,-/stk. De står delvis gjemt under avlastningshylla til vanlig når de ikke er i bruk.

Og med tre barn pluss venner av de stadig på besøk, har jeg kjøpt og fylt opp denne glasskrukka med Mariekjeks. Man må jo kose seg litt mellom fotballsparkingen, trampolinehoppingen og leken, synes mor...
God helg til deg og dine fra


-som skal nyte bladet Bolig Pluss....

17 kommentarer:

  1. Hei, så fin den Buiscet-krukka var! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den?

    Vennlig hilsen Tove.

    SvarSlett
  2. Hei!

    Den Buscuitskrukka kjøpte jeg på Kremmerhuset nå nylig. Tror jeg betalte rundt 250,- for den. God helg fra M.

    SvarSlett
  3. Enig, den kjekskrukka var kjempefin! God helg!!

    SvarSlett
  4. Ja de har mye flott på Kid, der handler jeg ofte! Har sett på tidligere bilder av paviljongen deres, og den er bare helt fantastisk FIN! Ønsker deg en god helg!:)

    SvarSlett
  5. Sjarmerende kjekskrukke!

    God helg til deg fra meg.

    SvarSlett
  6. Oi, her er det lenge siden jeg har vært innom ser jeg og mye har skjedd! Gratulerer med en kjempefin paviljong. Den så veldig fin og koselig ut. Skjønner godt at dere koser dere der:)

    Jeg synes også den kjekskrukka var lekker. Godt å ha noen kjeksbiter å kose seg med mellom slagene.

    Ha en kjempefin helg:)

    SvarSlett
  7. Koselig krukke med kjeks! Jeg har også en krukke med Mariekjeks på kjøkkenet. De går unna! :)

    SvarSlett
  8. Du handler jo mer enn meg du, hihi!
    Kid har fått inn masse fint, og billig er det også. Skulle ønske jeg hadde en jente som jeg kunne kjøpe litt rosa til. Jeg ELSKER nemlig rosa og er skikkelig jente jente,med alt som hører med av dill og dall. Ikke alltid like stas her hjemme hos oss, hvor jeg er den eneste jenta. Vi er 5 og har to gutter på 14 og en på 11.
    Putene var kjempe fine, kjekskrukken også.
    Ønsker deg og dine en strålende fin helg.
    Klem fra Line
    PS: Jeg ble også rørt av din kommentar.

    SvarSlett
  9. Hei!
    Så utrolig fin kjekskrukke du har kjøpt deg, skikkelig sjarmerende!!!
    Har akkurat kommet inn - har sittet ute og lest Bolig+ jeg også!!!!
    Ønsker deg en fin og avslappende helg, Marianne!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  10. Det var et godt kjøp med de putene :) Og kjekskrukken var kjempefin.

    Ingenting er som en høstkveld med et hyggelig interiørblad :) Kos deg!

    Ha en fin helg :) Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  11. Enig med deg, ja, en skal kose seg litt innimellom. Vi har kost oss med lørdagsgodt i kveld og tent titalls lys, såååå koselig å mørkt ute å vettu! God hælg til deg!

    SvarSlett
  12. Hei Marianne
    Kid har mye fint og spesielt morsomt når det er salg da:-)
    Hos oss forsvinner godsakene veldig fort hvis de står fremme, men det er koselig å ha f.eks kjeks i en så fin krukke.
    Nyt helgen!
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  13. Noen uker siden sist, men nå måtte jeg titte innom. Herlig nytt tilskudd - må komme og teste pleddene der engang. Skolestart igang og full fart! Må skraveles snart...Hilse gjengen!

    SvarSlett
  14. Dålig venn jeg altså...:-), men du hadde det jo iallefall fint rundt deg mens du ventet!!
    Klem

    SvarSlett
  15. Så fin den puta var! Og så må jeg si at jeg er så imponert over paviljongen. Fantastisk flott! :) Så fint innredet også. Du er jo bare så flink. Jeg har vært inne og sett på den før, men var så trøtt da, at jeg ikke kunne skrive. Men, nå har jeg kosa meg med de flotte bildene du har tatt av den.

    SvarSlett
  16. Nydelig pute...så greit med rabatter...da kan en hamstre litt nye håndklær og dynetrekk, og gjeste puter/dyner...kommer alltid greit med.

    Kos deg med kjeks og bladet ditt!

    SvarSlett
  17. Hei! Takk for koselig hilsen, Marianne. Alltid hyggelig å høre fra deg. Bloggingen har måttet vike for andre ting i det siste, er jeg redd ;o) Men nå er jeg tilbake. Her begynte eldstemann på skolen forrige uke og vesla i barnehagen. Alt gikk over all forventning! Så mor er glad:o) Det går vel greit med vesla hos deg også!

    Sommeren har vært bra tross været, men den gikk så utrolig fort! Nå er det høst, det merkes på luften her - og tid for stearinlys og kakao/te på kveldene.

    Du har jammen gjort en god jobb med den paviljngen! Kjempekoselig! Og salg er bra - var innom Bohus for en tid tilbake og fant en liten toseter i kunstrotting til inngangspartiet. 60% avslag hjelper godt på 2000,-...

    Vi blogges - klem fra Mette

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.