onsdag 19. august 2009

Barne/småungdomsbursdag!

Idag fyller min gode, snille, omtenksomme og veslevoksne jente 10 år.
10 år siden hun kom til verdens stolteste mamma på Bærum sykehus!
(Stjernelys, sang, pikekyss og vaffelrøre + gaver på senga klokka 0645 idag...)

Idag skal hun ha klassen sin på discobursdag! Vi har som regel et tema på bursdagene, og jeg er nok skyld i at hun begynner planleggingen 11 måneder før dagen:-) Vi har dekket istand i lagerbygningen for en uke siden. Det skal danses, avholdes karaokekonkurranse for å nevne noe... Helt siden den dagen da jeg forberedte henne på at det ikke var sikkert at alle ville danse, men heller hoppe på tramponline eller spille fotball, har hun sjekket yr.no og jublet når det har blitt meldt dårlig vær:-) "-Da er alle nødt til å være der inne og danse, mamma.."
Jaja, bestemt ung dame som vil ha det slik hun ønsker, ja:-)

------ti timer senere.....
"-Den beste bursdagen jeg noen gang har hatt... Så takket hun og gikk opp og la seg etter at 18 gjester hadde dratt hjem igjen..."
De er da så søte, tre av jentene holdt til og med tale til henne...Ble rørt, vi...
Ellers takker jeg SÅ mye for at dere la igjen kommentar på paviljongen min, det varmet at dere tok dere tid. Nå skal jeg blogge litt før søvnen tar en sliten men lykkelig mamma...;-) Men se under, 13 stk på sveler og kake i går, vi spiser middag og sover middagslur der, har jobblunsj på dagtid og ungene har med venner der til stadighet...Ja, paviljongen er i full bruk!

Nattaklem,

8 kommentarer:

  1. Gratulerer med 10 åring:)
    Høres ut som en vellyket selskap-

    Ser ut som et hyggelig selskap i paviljongen også, har forresten vist min mann bilde av den, da vi lenge har tenkt å bygge en platting med tak over ved siden av lillehuset, og likte godt deres løsning, men det blir ikke i år, nå skal huset ha panel først;)

    Ha en fin dag og flott uke

    Klem fra Eli

    SvarSlett
  2. hei.ja det var en flott feiring av 10 års dagen,det er så hyggelig å stelle for de unge,herlig å gjøre sånt å se lykkelig og takknemlig barn når natten senker seg..minner som sitter det her..er så hyggelig i paviljong,koselig å bruke den masse.ha en flott dag fra sylvia

    SvarSlett
  3. Så herlig det ser ut på verandan deres der! Eller i svalegangen eller hva man kaller det... Der var det i alle fall stemning!

    Ha en fin dag!
    Hilsen Liv

    SvarSlett
  4. Hørtes ut som en koselig feiring! Jeg er fortsatt og vil alltid være veldig imponert over at du har bygget den uteplassen selv, lekker og koselig!

    SvarSlett
  5. Gratulere med Amalie! Har en Amalie her også som blir 10 i september! Det planlegges ihverdig, så det blir spennende å se hva hun ender opp med. Skal ihvertfall ha pizza laging.... Sååååå utrolig fin paviljongen deres er. også så mye som du får til selv! Det gjøkke jeg ;0) Nå skal jeg straks på jobb :p. kos dere

    SvarSlett
  6. takk for en fantastisk herlig reise i din blogg, hit kommer jeg gjerne flere ganger og gleder meg alerede til neste besøk.
    mvh tani

    SvarSlett
  7. Hei. Vil bare si at jeg nå har hatt en kjempe fin time. Har kost meg veeeldig med den utrolig, personlige, og kjempe, kjempe fine bloggen din. Linket til deg på bloggen min, for deg vil jeg følge, håper det er ok?
    Ønsker deg en kjempe fin helg!
    Klemmer fra Line

    SvarSlett
  8. For ein flott uteplass de har fått!!!:)

    Anita

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.