torsdag 20. august 2009

Pledd til sene høstkvelder...


I kroken ute har det nå kommet fire deilige pledd....


De har allerede blitt brukt, trivelig besøk av svigers ikveld! Men pleddene skal en liten ansiktsløftning... etter at jeg stakk innom KID og kjøpte de, rakk jeg også en snartur innom sybutikken og der fant jeg disse merkene som skal syes på et hjørne av hvert pledd....
Imens ligger de der og nyter freden før stikkingen kommer i løpet av helga...;-)


Og jeg klarte IKKE å gå forbi denne puta. Abonnerer på Bolig Pluss, og det stod om den i kommende utgave...Likte så godt detaljene....OG fargesammensetningen...

Så med en fantastisk dag bak meg med venninnelunsj på Hamar, shopping alene og deretter med Amalie og tre søte venninner, er det nå klart for å ønske alle en riktig fin helg! Og den perfekte gaven fra svigers kommer jeg tilbake til når pledd og blomster er klart....
Klem fra
-som skal nyte den nye Pandurokatalogen jeg fikk med meg fra hobbybutikken....

13 kommentarer:

  1. Tusen takk for kommentar om kjøkken! Kjøleskapet er "berre lekkert" :-).
    Knallfint "uthus" dåke har! Nydelig!

    SvarSlett
  2. Hei.
    Så koselig uteplass du har :-)

    Med ønske om en god natt!

    SvarSlett
  3. Takk for kommentar på Testingen min av bilderedigering:-) Fikk tipset fra hjemme hos adale sin blogg. Linken til programmet er: www.Picnik.com Her er det mye skøy.. :-) Lykke til.. Blir artig å se når du får lagt ut dine prøvebilder:-)
    Natti, natti.
    Klem J.

    SvarSlett
  4. EEEnda mer nydelig!
    God helg, snuppa:-)
    Klem Hege.

    SvarSlett
  5. Nydelig!!
    Skjønner forresten innmari godt at du falt for den puten da! ;)
    Jeg er dessverre så plaget med at møkkete katter legger seg under paviljongen min, og putene blir deretter.... Om det ikke er min egen katt, så ligger pina det en svart katt fra nabolaget der!!!! Grrrr....

    SvarSlett
  6. Må ha en stabel med pledd klar jeg også når vi sitter ute, og de er blitt flittig brukt...desverre...Bra det finnes mange fine pledd som vi kan pynte med da...nydelig pute du har funnet, ha en fin helg!

    SvarSlett
  7. Kattespray?!?
    Det må anskaffes umiddelbart (aldri hørt om!)
    Hvor finnerman sånt da, mon tro? (Plantasjen??)

    Litt usikker på hvilken lysekrone du mener, men om det er den lille i dukkestua, er den kjøpt av min venninne Lone (hun er på blogglista mi) Lone har en liten hobby-butikk i fjøsen, og sender gladelig varer! Tror ikke den er så dyr (husker ikke, men jeg får alltid rabatter)
    Te-lys, ja! ;)

    SvarSlett
  8. Så nydelig pute:) nå er jeg spent på gaven dere skal få-

    Håper dere får en fin dag og flott helg, her regner det...bombe, nei.

    Klem fra Eli

    SvarSlett
  9. Kan du forresten avsløre de ytre målene på paviljongen din?? (sånn ca)
    Vi har jo laget plass for en lignende på baksiden,- skal ha utekjøkken i min, så den må sikkert være en tanke lengre da, men me..

    SvarSlett
  10. Den puten var nyyydelig :) !!

    Så fine bilder....skulle gjerne hatt en tro kopi av den paviljongen din du !!! :)

    SvarSlett
  11. En fantastisk uteplasss deere har, bare så søt og innbydende. Me like:-) Tenker dere har mange flotte stunder der.
    God helg til deg.
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  12. Ser så koselig ut å sitte under et av de pleddene på den fantastiske uteplassen deres! Og pleddene kommer til å bli supersøte med de merkene på da :)

    SvarSlett
  13. Den kroken der misunner jeg deg, fantastisk fin å du har skjært ut alt selv eller? Klemmer på vei

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.