søndag 2. august 2009

Bønnespire og jobb...


God søndag! Idag er det akkurat en måned til jeg skal ut i full jobb igjen, noe jeg synes er veldig snart til... Jeg har hatt en fantastisk permisjonstid, og kost meg masse med mine kjære og med min store hobby interiør. Jeg tok nesten et år ekstra permisjon, skulle egentlig begynt i november. Jeg angrer absolutt ikke på at vi prioriterte dette, merker på de tre ungene at de også har syntes det har vært stas uten sfo eller barnehage, stress og mas. Min kjære ser nok frem til færre prosjekter og mindre malingslukt (-og mer inntekt;-)) Jeg skal derfor lande noen prosjekter de neste ukene, vet jo at det ikke blir slik oppussings- og bloggetid som jeg har rukket i permisjonstiden. Så idag skal søsteren min og meg ut å jobbe videre med paviliongen eller gapahuken eller utestue eller hva vi skal kalle den..Furtebua??:-) Imens vil jeg vise hva jeg fikk i posten i sommer fra min gode venninne Kate: En bønnespire som det står Marianne på,-kult! Nå har den begynt å komme opp, til stor begeistring for store og små her på Balke.




Og så var det kommentarer: Tusen, tusen takk for koselige tilbakemeldinger! Med feriegjester blir det dårlig med besøk, men takk til dere som stikker innom. Har fått tilbakemelding på at noen ikke får lagt inn kommentarer (ikke bloggeiere): Oppdater siden og legg inn Anonym, da skal det visstnok gå. Og spesiell takk til husfrue 3 for en særdeles vellykket, morsom og trivelig fest igår, supervellykket!!!! Stor klem fra

8 kommentarer:

  1. såå moro med den bønnen,må få se videre utvikling med den,ja godt for alle når en kan ta permisjon så lenge,en har masse igjen for det på alle måter,ha en fortsatt jempe sommer å land forsiktig m prosjekter,pust i bakken å nyt..sylvia

    SvarSlett
  2. For en koselig gave da!!!
    Tiden går fort med barna og slett ikke dumt å ta litt ekstra permisjon:o)
    det blir nok andre tider med jobb og travel hverdag men man får jo ting i rutine etterhvert:o)

    ha en fin dag:o)

    SvarSlett
  3. Hei hei :) Må en tur innom for å oppdatere meg om hva du har gjort i det siste. Har ikke fått lest så mye i andres blogger i det siste. Vi har jo alt for godt vær her nord til å gjøre det ;)
    Så deilig at du har vært et ekstra år hjemme med barna. Hvilken luksus det må være for hele familien ja.
    Kos deg! Klem

    SvarSlett
  4. Heisann;)
    Holder med deg i å ta lang permisjon;)
    Det må ha vært deilig;)
    Lande noen prosjekter er jo ikke dumt ;)
    Gleder meg til å se når det er ferdig!
    Ha en fin søndag, klem fra Marianne

    SvarSlett
  5. Permisjonstiden går så altfor fort!! Du får virkelig nyte de siste ukene du har igjen:-)

    Klem Camilla

    SvarSlett
  6. Jeg var også lenge hjemme med mine barn, en god invistering, og virkelig verd det! Selvom det merkes på økonomien.

    Den bønnespiren var jo herlig :)

    Ha en flott søndagskveld! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  7. så stilig bønnespire med ditt navn og for et kreativt dikt som fulgte med. ser at jeg har kjøpt lik plante som du har på hylla idag, var en tur innom plantasjen vettu:) hvordan stelelr du den? trenger den mye vann, liker den lys? har hengt den i en hengepotte i vinduet skjønner du:) kos deg med slutten av permisjonen din:) klem monica

    SvarSlett
  8. He he, måtte le litt da jeg så den bønnespira - den var bare helt herlig!!!!
    Mitt og Ditt skålene kjøpte jeg i Sverige, i en sånn ting og tang butikk. De er allerede tatt i bruk - smiler! ;-)
    1 måned går så fort, du må kose deg masse den tida som er igjen!!!
    Ønsker deg en fin uke, klem fra Lunalu

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.