torsdag 13. august 2009



Hei kjære bloggvenner! Stikker innom for å si at jeg lever og koser meg med siste permisjonstid. Har kjøpt ny lysestake til kjøkkenbordet, fant en butikk på Oppdal som hadde en stake i riktig turkisblåe farge.

Ellers takker jeg SÅ mye for alle de hyggelige kommentarene på forrige innlegg, nå har jeg lagt taket, hentet panel (samme som på huset, 7 cm faspanel...Nydelig, ja:-)med henger, og satt opp tre vegger. Idag våknet jeg grytidlig, så nå er første strøk innvendig malt. Jeg gleder meg slik til å utskjæringene på plass....Tror det vil gjøre seg og bli en liten sveitserpaviljong da. (Ja, jeg gjør det selv, har laget to stk før; et i forrige hus i Asker, et til søsteren min i Molde. Det er ikke vanskelig, bare sett igang!

Ellers må jeg bare vise at vi nådde Galdhøpiggen 2469 moh! En flott tur! Har også tatt flere fjellturer, og ikke minst kost meg med mitt nydelige tantebarn i Porsgrunn! Sukk. Ha en fin helg, håper på godt vær til alle og enhver:-)

12 kommentarer:

  1. Så kjekt at paviljongen begynner å bli ferdig!!
    Her kan dere kose dere masse!!!
    Grattis med den flotte fjellturen...litt av en bragd!!!

    SvarSlett
  2. Så koselig å høre at ting står fint til. Paviliongen blir kjempe flott.

    Klem

    SvarSlett
  3. Ååå, så fint det blir! Du er skikkelig flink! Gleder meg til å se det ferdig. :)

    SvarSlett
  4. Kommer du å hjelper meg med min når jeg har fått meg hus og hage eller?? :P

    SvarSlett
  5. Skjønn farge på lysestaken!! Ha en fin helg:-)

    Klem Camilla

    SvarSlett
  6. DU har vært savnet,Marianne!! Nydleig farge på lysestake,kos deg videre du!!
    Klem

    SvarSlett
  7. Så fin lysestake!
    Jeg har kjøpt like hagemøbler som du har, de er så fine!

    Ønsker deg en fin helg!
    Klem til deg fra meg.

    SvarSlett
  8. lysestaken var jo bare kjempefin!!! og så herlig bilde av deg og gutten nederst :) sprek er dere!!

    kos dere masse videre!!! :)

    klem

    SvarSlett
  9. Så flott den paviljongen din blir! Der kan dere nyte lange kvelder :)

    Og for en bragd å komme seg helt opp på Norges høyeste fjell! Må ha vært fantastisk!

    Ha en fin fredag! hilsen Margrethe

    SvarSlett
  10. Gleder meg til å se, må si jeg er imponert over ferdighetene dine. Imponerende!

    SvarSlett
  11. Så flink du er! Både bygger paviljong og klatrer til topps på Norges høyeste fjell!! Jeg er imponert!:)

    Gleder meg til å se paviljongen ferdig!

    Sommerhilsen fra Nina

    SvarSlett
  12. Hei, Marianne! Takk for hyggelig hilsen:) Sååå flott paviljongen blir!!! Noen flott utskjærte knekter setter sikkert prikken over i'en!? Gleder meg til å se det endelige resultatet!!

    Ha en strålene lørdag!!

    Klem Anette:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.