torsdag 27. august 2009

Inne i utleiedelen av Drengestua på gården.

Så hyggelig dere likte Drengestua vår! Nå skal dere bli med inn;
Her er det stor gjestfrihet, står velkommen inn til spiskammerset også, her;-) Her på kjøkkenet har hun malt innredningen og veggene hvite. Beslag fra biltema er prikken over i'en! På stua har hun også malt eggehvitt, det som var gul strie og mørk panel har blitt lyst og trivelig! Denne delen av vinkelstua var kontor med garderobeskap. Nå er det blitt en koselig spisestuekrok. Leieboeren vår har satt opp et vindusspeil da det ikke er vindu på to av veggene.
Jeg falt slik for dette skapet hun har arrangert til sønnen sin, og på det står denne kjærlighetserklæringen:

Kjærlighetserklæring.
Det er så travelt for tiden, det er så mye som skal gjøres, og så liten tid til å gjøre det..

Av og til slår det meg plutselig at det er altfor lenge siden jeg fortalte deg at jeg er glad i deg.
Så midt oppi alt vil jeg bare fortelle deg hvor lykkelig du har gjort meg.
Jeg trenger deg, og blir bare mer og mer glad i deg.
Vakkert...
Dama er jo kunstnerisk anlagt, sjekk det fine bildet hun har malt og som er blikkfanget når man kommer inn i stua!
I tillegg til bad, wc, vaskerom og stor soverom, er det trappegang. Går man opp den, kommer man til tre koselige soverom. Her har vi et av dem, synes gulfargen på panelet er nydelig!
Både hvitt og grått er så fint til denne gulfargen... Et prismespeil gjær seg mot det gule synes jeg.
På sønnen sitt rom, passer det godt med blåe vegger. Koselig bord med dreide ben...
Og jeg har sansen for lange gardiner, det er det her på gutterommet! Flotte farger sammen.

Tilslutt må jeg vise litt fra husfruemøtet igår, en gjeng med gode, pratsomme, livlige og positive jenter som har stor interesse for interiør, YES!;-) Igår var det min tur å ha det, først med velkomstdrink i paviljongen, deretter fondue i spisestua. (De var tom for frityrolje på butikken, så da tok jeg olivenolje..Anbefales ikke, vi lukta biff hele gjengen og osen førte til at vi såvidt så hverandre over bordet;-) Sjokoladefondant med vaniljeis til slutt. Trivelig kveld med slitne lattermuskler men gode minner sitter jeg igjen med dagen derpå!
(Nå fikk jeg ikke lagt til flere bilder, så får ta det i nytt innlegg.)
Klem fra

2 kommentarer:

  1. Så flott det er i drengestuen hos dere. Leieboeren har en fin stil. Det høres trivelig ut med "syklubb" med skravel om alt mulig. :)
    Veldig koselig å følge deg og din blogg.

    SvarSlett
  2. Jeg elsker fondue OG sjokoladefondant. Lager de kaloribombene selv. Sååå snadder.

    Jeg har noe til deg på bloggen min... :) Håper du tar den imot. :)
    Goood lørdag.
    Klem fra meg

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.