tirsdag 1. september 2009

Award

Fru Luna, Camilla, Glassveranda, Tina og Anine skal få en stor takk for hyggelig award!!!
Jeg har fått en lignende award som jeg har svart på tidligere, og som jeg bruker litt om igjen fordi jeg skal legge meg (må tidlig på jobb i morgen...Hjelp...):

- liker interiør og oppussing. Bombe:-)
- liker en lang, varm dusj
-liker lyden av bekken som sildrer på hytta
♥synes potetgull sammen med iskald melk er noe av det beste jeg kan få
♥fikser ikke filmer med vold/drap, så ser maks 11årsgrenser (helt sant:-)
♥klarer meg flere døgn uten søvn om det er noe jeg vil gjøre ferdig/hater å ha baller i lufta
♥kan få latterkrampe helt plutselig av å se for meg fortsettelsen av en hverdagslig situasjon, eller at jeg ser for meg hva som kan/kunne ha skjedd;-)
-utdannet adjunkt og trafikklærer, men jobber ikke som noe av det
-glad i friluftsliv
-har dårlig samvittighet for ikke å svare alle de flinke kommentatorene mine!!!! Nesten så jeg vil slutte å blogge for å slippe å ha det.
-juleverksted er tingen!

Som alltid sender jeg den videre til deg som leser denne bloggen:-)

Klem i natten fra

6 kommentarer:

  1. Neeeei, du må ikke en gang TENKE på å slutte å blogge! Bloggen din gir så masse glede, og det har ingenting med om du kommenterer eller ikke! :)

    SvarSlett
  2. Enig med min søster over her, du må ikke slutte å blogge! Så ut som dere har hatt ei herlig helg men full fart og stormende jubel, koselig!
    Går da bra å begynne på jobb vettu, har bare under en mnd igjen jeg også, går såå bra så!
    Lykke til!

    SvarSlett
  3. Enig med deg - juleverksted er tingen!! Og nå når sommeren har begynt å takke for seg, så er det bare å begynne å glede seg til jul!!!! smiler ;.)
    Ønsker deg en koselig kveld!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  4. Slapp av Snuppa , fniis
    - bloggen kan vente til du orker!!
    Ellers blir det jo ikke noe moro
    - og JEG for det første syns det er veldig kjekt når du er her - og er du ikke,ja så har du ET(FAMILIE-) LIV:-)
    Ha en suuper uke, klem Hege.

    SvarSlett
  5. Så artig å lese om deg :)

    Ha en fin kveld! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  6. Du er jo en av dem som virkelig er flinke til å besvare kommentarer!! Selv er jeg fortsatt helt fullstendig håpløs, men jobber med saken ;) "I'm not sure if life is passing me by, or trying to run me over!", var det et klokt hode som sa en gang, jeg husker ikke lenger hvem, men jeg kunne ikke ha beskrevet livet mitt bedre selv! :))

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.