tirsdag 29. september 2009

Ute på trappa...

God kveld, her har jeg fått en utfordring fra en interiørinspirator på jobben. Etter å ha sett hennes flotte utelykter og høstmmser i lunsjpausen, måtte jeg rydde bort sommerblomstene jeg også... Nå har jeg fått det skikkelig høstlig utenfor ytterdøra.... Velkommen på en titt om du vil:
Sink og erica fant hverandre iår...
Og to gamle krakker ble en liten benk som fikk et eldgammelt saueskinn fra stabburet over seg... Likte at det var litt jordfager i det... Og denne lykta fikk vi av svigers da vi kom fra Asker jula 2006. Jeg er så glad i den, et kubbelys som jeg putter t-lys oppi. Da slipper jeg å tenke på at det skal slukkes...Jeg har lagt sand nedi slik at det ikke smelter skjevt.
Melkesil og seperator har kommet til gjenbruk på Balke også til høstplantene.

Og med to epler istedenfor roser, fikk sinkbaljen høstpreg den også.
Jeg syns det er vanskelig å lage det fint om høsten...Må nok jobbe litt videre her, så i morgen blir det ståltråd og løv som krans tenker jeg. Er så nydelige farger på trærne nå!
Fårikålen var knallgod, og nå har Henrik og jeg fått opp båtmotoren, og paviljongen har mistet sine sommerblomster den også... Men siden høsten er en fin tid for meg og mine, gjør det ikke så mye. Vi må bare jobbe litt til for å inn hagemøblene og krukkene.
Ellers skal jeg til vegdirektoratet i morgen, 65%økning i ungdomsulykken fra 2007 til 2008..Tragisk..Her må det handles! Så ta godt vare på hverandre og kjør for livet! Klem fra

30 kommentarer:

  1. Herlig høst stemning ved inngangen din :)
    Sink er flott sammen med høst fargene syns jeg.
    Blir liksom helt av det! Flott med separatoren da. Morsomt å bruke ting til noe helt annet enn de skal :)
    Ha en fortsatt flott høstferie uke!
    Mumseklem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Takk for at du stakk innom hos meg! Tror ikke jeg har vært på bloggen din før. Her var det fint og høstlig pyntet! :)

    SvarSlett
  3. Hei, så utrolig fint du har det! Har kost meg på sidene dine nå, og ville bare si at jeg blir veldig inspirert. Kan egentlig ikke skjønne hvordan du rekker alt med jobb og tre barn,-imponerende! Ha en fin høst i deres flotte hjem!

    Ingjerd

    SvarSlett
  4. Wiiiiiiiiiiiiiii
    - måtte lage litt lyd ,
    - slik at du skulle høre at jeg kom innom,he he:-)
    SUPER-WOMAN, sier nå jeg til deg:-)
    Høst- dekoren din er nydelig( jeg har gått til streik, fnis!):-)
    Nyyyt kvelden, jeg freser videre!
    Koos, Hege.

    SvarSlett
  5. Hei, Marianne.

    Sååå fint og høstlig det har blitt hos deg :)
    Skal du på bloggetreff i Lillestrøm forresten?

    Ha en kjempe in kveld/natt.

    Klem fra Line

    SvarSlett
  6. så nydelig du har laget det,må jo passe perfekt på en så flott gård,syntes nå du har får fått riktig så fint,flink har du vært,skjønt med skinn,virker sånn,kom å sett deg her i varmen..brrr kaldt på sørlandet nå i natta.god natt fra sylvia

    SvarSlett
  7. Så nydelig det ble.
    klem Kristin

    SvarSlett
  8. Nydelig og høstlig ved inngangen din:)

    SvarSlett
  9. Dette ble veldig høst, og veldig vakkert.

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  10. Du har gjort det nydelig høstfint, men ingen ting kan selvsagt måle seg med sommerens blomsterprakt! Men nå er det tid for andre ting, sånn som bl.a. får-i-kål! :-) Klem Cathrine :_)

    SvarSlett
  11. Hei på deg.
    Så koselig du har pyntet inngangspartiet ditt. Zink passer flott sammen med høstfargene. Ser at jeg må få tatt meg en liten runde i hagen selv..., det får bli mellom bygene her på vestlandet.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  12. Så koselig det var pyntet hos dere:)
    Uff, ja ulykkesstatistiken er fæl, har selv mistet en kjær fetter i en ulykke og for ikke lenge siden skjedde det en tragisk ulykke ved veien nediher, uff, jeg får helt frysninger.

    Zink er forresten så lekkert mot det lilla;) spent på resten av pynten din og hva du har tenkt ut-

    Ha en flott høst!

    Klem fra Eli

    SvarSlett
  13. For et vakkert inngangsparti dere har! ...misunnelig... Du har pyntet kjempefint!

    Ha en strålende dag
    Beate

    SvarSlett
  14. Du har verkligen ordnat jättemysigt! Ha en fin dag! Kram Alexandra

    SvarSlett
  15. så fint det ble!
    misunner alle som har tid og ork til å følge opp alt til alle årstider!
    Hos meg står sommerblomstene og henger med hodet stakkars..!
    Håper å få gjort noe med det i helgen!

    Ha en god dag!

    klem Hege

    SvarSlett
  16. Et nydelig inngangsparti!!!
    Så fint du har gjort det, nå ble jeg inspirert til å kjøpe inn noe nytt:)
    Forferdelig synd at ulykkestatistikken øker:( Det er så altfor mange ungdommer som mister livet eller får livet ødelagt i ung alder. Har selv mistet en bror i trafikkulykke for endel år siden, og det er altfor mange ungdommer i det siste som har mistet livet på landeveien her i distriktet. Tror mye av årsaken er holdninger og altfor avslappet forhold til fart. Bra at noe gjøres!!!
    Ha en fin dag!
    Klem Anita

    SvarSlett
  17. Utolig vakker høst på trappa da, da kan du bare vise din kollega, vakkert ble det! Klæm Tina

    SvarSlett
  18. Det ble veldig fint på trappa....Hyggelig å komme til deg nå;-)

    SvarSlett
  19. Nydelig som alltid:-)
    Inngangspartiet ditt og huset forøvrig er jo "til å dø for". Lekkert!
    Klem J.

    SvarSlett
  20. Så koselig du har fått det der ute!! :D Knallgod ide med kubbelys med telys nedi! *Stjeler ideen*

    SvarSlett
  21. Hei! Så koselig og høstlig du har gjort det!! Kjempe-flott!!!

    Ha en fin dag!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  22. Så høstlig og koselig. Ha en fin dag. Klem Kristin

    SvarSlett
  23. Syns du hadde fått det fint, jeg da!
    Takk for bursdagshilsen, forresten! :)

    Når kommer du innom hit da?
    Kjører vel rett forbi ovenfor her når dere kjører til og fra Molde! :) (du ser ikke ned til huset vårt, men ser vel nabolaget!)
    Klem!

    SvarSlett
  24. Så fint du har gjort det, jeg har planer om litt høst pynting i morgen jeg, ut med roser og pelliser og inn med høst :0) Ha en flott uke fortsatt!

    SvarSlett
  25. Så nydelig det er på trappa hos deg. Kjempefint! Ingen tvil om at høsten har kommet, jeg skal nyte kvelden under et pledd i sofaen, med stearinlys og to nye interiørblader:) Ha en fin kveld! klem fra silje.

    SvarSlett
  26. Dette var skikkelig fint, Marianne!!! Likte godt at du hadde tatt i bruk melkesil og seperator - herlig!!!! Skal hjem i høstferien - lurer på om jeg ikke på inn i gamlefjøsen og se hva jeg finner!!!! Fikk masse inspirasjon!
    Ønsker deg en fin høstkveld!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  27. Ikke flink med høsten du liksom... Kjempefin trapp:-) Nå har jeg oppdatert meg her og du hvor mye fint! Masse klemmer

    SvarSlett
  28. Kjempe koselig inngangsparti!
    Så fint du har pyntet..flott med lykter og lys:)

    Klem

    SvarSlett
  29. Fantastisk inngangsparti!
    Likte veldig godt saueskinnet jeg, nydelig farge;)
    Zink og høst går alltid hånd i hånd synes jeg, fantastiske farger.
    Ha en fin høst-helg!
    Klemmer

    SvarSlett
  30. Gud så vakkert! Tusen takk for nydelige bilder som ga meg masse inspirasjon! :-)

    Dette ble ikke siste gangen jeg besøkte bloggen din, nei.

    Ønsker deg en super helg videre :-)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.