tirsdag 8. september 2009

Vokser raskt...

På dagligstua har vi en Mor med tusen barn eller hva den heter... Og du verden som den vokser!!! Jeg har IKKE grønne fingre, så denne trenger tydeligvis ikke så mye stell. Jeg har til og med stusset den noen ganger....Nå har den kommet opp på det gamle, lille skapet. Planten kommer snart nedi gulvet...Utrolig....

Det gjør også denne gutten. Idag fikk han ny sykkel, veldig stolt;-)

I morgen er det første opptaksrunde med barne-tv, så da er det vel lurt å få seg litt skjønnhetssøvn...;-)) 1.program kommer på Nrk Super 27.okt. kl. 1900! Spennende!

Ønsker dere alle en god natt, klem

14 kommentarer:

  1. Det er kjekt med alt som vokser :)

    Kan tenke meg du er spent med tanke på morgendagen! Lykke til :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  2. Så fin den veggen var! Jeg har ikke fått med meg hva som skjer med NRK super. Skal dere lage barne-tv? Spennende!

    SvarSlett
  3. Så flott plante :) Skal du lage barnetv?? Spennende :)

    Klem

    SvarSlett
  4. det skal iallefall jeg se når det kommer, virkelig spennende altså:) Ønsker deg en fin dag i morgen, trenger skjønnhetssøvnen da ja:) klem monica

    SvarSlett
  5. Heisann Snuppa( eller var det"slaktet" du kalte deg , brøøøl!!):-)
    Ler så jeg griner enda,
    men er det ikke det som er så kjekt her inne?
    Støtte og oppmuntring akkurat når man trenger det:-),
    - og fordi akkurat DU fortjente å høre det den kvelden...!
    Kjekt å høre fra deg
    - og gleder meg MASSE til bloggtreff:-)
    JUHUUU!!
    Stor klem, Hege.

    SvarSlett
  6. Da er nok dette blomsten for meg også,har heller ikke grønne fingre.Ønsker deg en fin uke og lykke til i morgen,Marianne,Klem

    SvarSlett
  7. Planten ble jo knallfin! Lurt å stusse, blir så fyldig! :D

    SvarSlett
  8. Hm må vurdere en slik blomst straks!!
    Lykke til med tv programmet.BLir spennende å se det ferdige resultatet:)

    SvarSlett
  9. så kjempe flott en plante,den må je få tak i samme slag av.oj,barnetv,det høres spennende ut.lykke til i dag,gjett om jeg og barnebarn skal se detblir nok bra,gøy med norsk produsert barne tv.
    ha en vakker dag med mange minner
    fra sylvia

    SvarSlett
  10. Sorry Marianne:-(
    Har liiit tekniske problemer om dagen
    - har fått linken til å virke nå..!
    Vet ikke hvorfor , dessverre ikke første gangen den siste mnd`en -uæææh:-(
    Har ikke flust med søvn her heller - går vel snarere på adrenalin..!
    Driver og pakker ned huset innimellom tusen andre ting , men det går vel på et vis!
    Håper du får en fin dag !
    - idag skal jeg ta "fri" og komme meg uuut!!
    PS! Det er jo en fordel med å være profesjonell hjemmeværende da;-)
    Klem,Hege.
    Hadde vært moro om du fikk til blogg-treff, men ta det OM du orker...

    SvarSlett
  11. Så fin blogg du har! Eg kjøpte ein slik blom i går og er supernervøs for om eg får den til å overleve:P Kor ofte vatnar du blomen? Ha ein flott dag!

    SvarSlett
  12. Hei, jeg vanner den når jeg plutselig kommer på at det er nok over en uke siden sist...;-) Lykke til, Anne! Klem,Marianne

    SvarSlett
  13. Skal bli artig å se deg på skjermen! Lykke til som TV-kjendis :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.