mandag 14. september 2009

Stabburet

God kveld,
her har jeg stemt, malt og vært på håndballtrening med Henrik, så litt lekser og prat med store og små før valgvaketitt. Spennende!!!


Nå er det tidspress mht jobb og reiser kontra stabbursfest på onsdag. Slik ser ihvertfall stabburet vårt ut innvendig:

I 1.etasje er det laget som et lite museum, svigers som har gjort en flott jobb med dette!

Gamle melkeflasker i en kasse....

I andre etasjen er det spiseplass til 20-30 stk.


Tause Birgitte står og ønsker velkommen i hjørnet! I 3.etasjen er det ikke møbler, der er det danseplass:-)

Da takker jeg for hyggelige hilsener og mail, og ønsker hver og en god natt!

Klem fra Marianne.





11 kommentarer:

  1. SÅ KJEMPE koselig,der kunne jeg godt ha vært,dere ar bare et utrolig sted,å igjen et veldig hyggelig å spennende innlegg,likte alt med det staburet,håper dere får mange koselige stunder der.må være skjønt å bo på landet.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Hei Marianne
    Så herlig dette var. Du kan jo ha en skikkelig fest i stabburet, eller selskap. Nyt dagen
    Klem Kristin

    SvarSlett
  3. Så koselig! Nå fikk jeg lyst til å dra på låvedans (eller stabburdans^^,))
    Skal si du har mye plass.
    Ha en fin dag!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  4. Hei, Marianne! Oj, oj, så flott stabbur!! Kjempe-koselig:)

    Ha en herlig dag!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  5. Hei,for et sjarmerende stabbur.....men vakre gamle skatter.Blir nok mange hyggelige stunder der kan jeg tenke meg..Go`dag til deg fra Maliva

    SvarSlett
  6. Så morsomt og sjarmerende stabbur du har. Blir helt imponert over den eiendommen deres altså, utrolig mye lekkert du har å vise frem. :D
    Klem.

    SvarSlett
  7. Sååå stilig!! :D Det må det gå an å kose seg... :)

    SvarSlett
  8. For en eiendom!! Mange flotte gamle velholdte bygninger, vakkert utsmykket og helt vidunderlig innredet og dekorert! Stabbur med kloketårn?! Jeg gir meg enda over! Det var et fantastisk vakkert klokketårn på dette stabburet, har du vært oppe og sett om det er gravert inn et årstall i bjellen? Og hvor gammel er selve gården? En virkelig storslått herregård!

    Jeg har lagt inn et ekstra avsnitt i ostekake-oppskriften min nå i dag :) Takk for at du gjorde meg oppmerksom på at dette kunne skape full forvirring!!

    Ha en fortsatt fin uke!

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett
  9. wow! For et stabbur, Marianne! Det var utrolig innholdsrikt.

    Ønsker deg masse lykke til med stabbursfest i morgen, hæla i taket og tennene i tapeten (evt tømmeret??)

    Bli med på min giveaway da?!

    Ha en strålende Tirsdag på Balke!

    SvarSlett
  10. Oj, for et sjarmerende stabbur du har! Der går det virkelig an å kose seg skikkelig!!! Håper stabbursfesten i morgen blir en stor suksess! Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  11. Du er bare så heldig, du lever rett og slett ut en drøm i mine øyne. Tenk å ha det fine stabburet, må jo bare bli en vellykket fest.

    God tur!

    Klem fra Line

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.