mandag 21. september 2009

Popcorn på fjelltur!



Hjertelig takk for alle som legger igjen kommentarer, det er så utrolig hyggelig å vite hvem som er her inne! Jeg har det litt travelt om dagen, ja, nevnt det før, men i helga hadde ungene og jeg en utrolig fin hyttetur. I sommer kjøpte vi en kasserolle til popcorn, med vender og vispsak i bunnen slik at man kan bruke det på bålet uten at det brenner seg nedi! SÅ smart, og så hyggelig å poppe ute i det fri! Er jo litt vittig, da jeg var ung var det luksus og stor stas å poppe i microen, nå er det kulest å poppe i kasserollen!:-)
Ja, tiden går..Merket det da jeg smilte til denne saken her, en utdøende rase..



Vi koste oss, vi! Ellers er det Mo i Rana i morgen, ny tv-innspilling. Dette er fra Vinstra, utrolig mange folk bak en produksjon!

Så mens jeg er der, kan jeg tenke på den fine turen jeg fikk med mine små, mens min kjære slet seg gjennom Rallarvegen;-)


Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.