torsdag 17. september 2009

God helg!

Hei, stabbursfesten ble vellykket, min kjæres kolleger var veldig trivelige! Idag har jeg vært litt trøttere enn vanlig, og etter 2 timer i fotballkiosken for mellomste sin fotballgruppe (uten å solgt for mer enn 136,-) tar jeg en rolig kveld med en tur i Mariannestua med Boligpluss under armen.
Senere blir det opp i senga, den er full av barn, de får lov å sove der når en av oss foreldre er borte. Litt koselig også da med oppvarmet seng:-)
Nå er det Rallarvegen og guttetur som venter han, så på lørdag skal ungene og jeg dra til seters. Plukke blåbær og tyttebær, poppe popcorn på vedovnen og tenne bål i skogen! Nå er det lov, 15.september var vel datoen! Da ønsker jeg dere alle en riktig god helg, setter stor pris på en kommentar fra deg som stikker innom!

7 kommentarer:

  1. Hihi, jeg husker at jeg fikk ligge i "storsenga" når pappa var borte jeg også, men han var veeeldig sjelden borte! Men nå har jeg fått den storsenga av mamma og pappa så nå får jeg ligge der hver natt!! hehe...

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Så utrolig fin blogg du har!!
    Har ikke vært her før, men nyter lesing og bilder hos deg.. Hit kommer jeg gjerne igjen;)
    For et utrolig sted dere bor!!! Huset på bildet øverst på sida di trodde jeg var et tilfeldig koselig bilde, men det er jo deres!
    Veldig masse fine bilder av hus og familie, akkurat en slik blogg jeg liker å lese;)
    Ha en fin kveld;)
    Monica

    SvarSlett
  3. Hørtes ut som en super helg i vente for alle, nyt den!

    SvarSlett
  4. Ja..marshmellowfondant er ikke så vanskelig..Fant en oppskrift på nettet og ble inspirert av min venninne Silje, med bloggen Silje-sin, skulle gjerne kommet med oppskriften nå, men husker den ikke. Smeltes i mikroen ja, en hel pose, med to ss delfiafett tror jeg, så rørte jeg inn en hel pakke melis og konditorfarge..litt jobb, men lett som marsipan å jobbe med til slutt og veldig søtt og godt!
    Anbefales!

    SvarSlett
  5. Det høres ut som dere skal få en hyggelig tur :)

    Koselige bilder som vanlig fra ditt vakre hus :)

    God natt :) Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  6. Heisann.
    Høres ut som om dere har koselige planer for helgen:)
    Du får kose deg med ungene, og ha en riktig god tur:)
    God helg:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  7. Hei Marianne:-)
    Deilig med små barnearmer rundt halsen da ,
    - selv om jeg er en "mummi i koma" for tiden!!
    (Ref. Erlend 9 år: "Mamma svar da, sover du med åpne øyne eller?!")
    Hmmm, skulle bare innom og ønske deg en kjempefin helg snuppa!(ZZZZZZZZ...)
    Håååper du kommer- hadde vært så GØY!!
    Klem, Hege.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.