torsdag 24. september 2009

Mine flotte søsken!

Hurra, bruttern med familie kom idag! Så nå har vi kost oss med bakt potet med masse tilbehør nam-nam! Flagget eller rettere sagt vimpelen til topps, snora var røket og da liften var her i forbindelse med husmalingen, fikk vi gjort jobben samtidig!
Jeg hadde IKKE stått i den, 16 meter er flaggstanga...Han fikk marsipankake og kaffe da han kom ned igjen...Vel fortjent, ja!

Så da senker freden seg på Balke gård, ønsker min kjære gode, snille storesøster en fin 40årsdag, vi er på vei! Fikk de to eldste barna til å skrive hva de syns om tanta si nå ikveld,- artig lesning;-)

Amalie synes tante er

-123boing (sofahopping)
-morrotante
-jippi nå kommer tante
-hun er gærn
-vitser og eventyr om natta
-finner på masse rart
-ikke ungdommelig, men kul på håret
-mange kule solbriller
-veldig morsom
-harde klemmer
-skal alltid kysse på meg når jeg kommer eller når hun kommer
HÅPER DU FÅR EN FIN 40ÅRS-DAG KOS OG KLEM FRA AMALIE


Henrik synes tante er:
-snill
- rå i bilkjøring
-123boing


:-) Det passer så bra, den ene mer pratsom og utadvent enn den andre:-)

Klem og takk for alle mailer og kommentarer, klem fra

11 kommentarer:

  1. Er det søsteren din i Molde som er så KUUUUUUUL?? ;)
    Den der flaggstanga så forresten utrolig høy ut!
    Ikke det at jeg tror jeg har høydeskrekk, for jeg tenkte ikke over det da jeg i går sto på tppen av stillaset -uten sikring og vasket mønet på huset med høtrykkspyleren....
    Kanskje det var langt ned??
    Saken er at jeg hadde faktisk ikke tid til å sjekke for jeg hørte at Leon hadde våknet, så jeg måtte skynte meg!
    Men nå er det vel natta her...!

    SvarSlett
  2. Så koselig med besøk da!! Hørtes deilig ut med bakt potet!! Og skjønner godt at du ikke ville klatre i flaggstanga- den var utroooolig høy!!! Godt ikke det var en så høy en Emil heise lillesøsteren sin i:P

    SvarSlett
  3. Forresten: ser bilder fra hallen din nå og det møbelet du bruker som benk i gangen din- kan jeg herme?? med pynten altså!! Vi har nemlig en lav kommode i gangen som og blir brukt som sittebenk og stilleben på en gang, har prøvd å lage en slags pute å sitte på men ser ikke så bra ut som jeg kunne tenkte meg:) Lammeskinn var jo midt i blinken!!

    SvarSlett
  4. Ja, det må jeg si var mange gode ord om tanta si. :) Høres ut som ei tøff dame! Godt dre fikk fiksa med flaggstanga da. :)

    SvarSlett
  5. Hehe, så koselig for en tante! :D
    Vimpelen gjorde seg godt på toppen av stanga, slik skal det være :)

    SvarSlett
  6. koselig dere hadde det med besøk,a en flott feiring av din søster store dag,høres ut som en drømmetante..
    fredag klem fra sylvia.

    SvarSlett
  7. Hei Marianne, og takk for koselig kommentar :)
    Så herlige utsagn om tanten da :)
    Ha en flott tur, og feiring.
    Mumseklem fra meg :)

    SvarSlett
  8. 16 m høy flaggstang....ikke jeg som hadde villet opp i den, nei!!! Må si at den tanta hørtes veldig populær ut!!! Har en venninne som barna bare kaller for tulletante - både fordi hun tuller mye med dem (populært!!) og fordi hun ikke er en ordentlig tante!!!
    Håper det blir en kjempekoselig feiring! God tur!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  9. :) tror ikke at jeg hadde meldt meg som frivillig til å flaggstangfiksingen nei :)sykt høy flaggstang!!

    kos dere masse i bursdag i helga :) artig at barna dine hadde skrevet noen ord til henne!!! hehe, ingen ting er så gøy som gullkorn fra barn :)

    fredagsklem fra Lisa

    SvarSlett
  10. Høres hyggelig ut med besøk fra familien! Ha en fin helg videre:-)

    Klem

    SvarSlett
  11. Heisann Schnuppa:-)
    Ser for meg Marianne klatre oppover..., fniiis!
    Håper du har koost deg masse i helgen,
    - ha en kjempefin uke :-)
    Klem , Hege.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.