torsdag 1. oktober 2009

En liten ommøblering hører torsdagen til;-)


Kjære dere, så koselige og flinke dere er å legge igjen hyggelige kommentarer, hjertelig takk! Med full jobb og sene kvelder (jobbet 08-22 igår), blir det dessverre for liten tid til blogging...Men dere skal vite at jeg setter sånn pris på dere!!!
Ang. trafikkulykker og mange mailer om tragiske skjebner etter forrige innlegg, vil jeg takke for at dere deler det med meg. Jeg har en jobb som berører dette så sterkt,- jeg jobber for å redusere denne triste statistikken i blant annet et av landets mest ulykkesutsatte distrikt. Hver dag er det cm fra dødsulykker, hver helg tar politiet to promillekjører men sin ene patrulje...Tenk hvilke mørketall....Idag var jeg med på åpningen av E6 Kolomoen med midtrekkverk. Hadde det kommet før, hadde faren med tvillingjentene sine ikke blitt så hardt kvestet som de ble på lørdag.... Vel, dette var dagens innspill, ta godt vare på hverandre, ingen vet hva morgendagen bringer...
Da er det over til stua, vel... Sommerblomst inne, og ting har flyttet på seg.
To lampeskjermer har blitt til lysholdere. Nedi er et lite glass som hindrer brannfare...
Dette lyset er kun pyntet med et takkekort og littt hyssing,-enkelt og likevel med detalje...

Speil med detaljer...

Og Madonnafiguren fra Himmelrommet og en bibel med kors på...



Og så måtte jeg blogge denne søte dukkehimmelsengen Eida Helene fikk av sin tante og onkel i Porsgrunn.....Så lekker!!!! Siden den har hjul, blir den MYE brukt om dagen av alle tre ungene...katten koser seg der;-)

Med dette ønsker jeg dere alt godt for helga!

9 kommentarer:

  1. Koselige bilder fra hjemmet ditt :)

    Godt det er noen som jobber med tiltak for å få ned tallene på trafikkulykker.

    SvarSlett
  2. hygelige bilder du viser,så lurt med lampeskjermer m lys oppi,nydelig figur og bibel.høsten er jo skjønn med sommer blomster inne..
    ja er det noe som må prioriteres så er det veiene våre,grusomt at de tar så lett på det,disse politikere som skal ordne.nydelig dukkeseng da,gir masse glede den..
    ha en hyggelig fredag.
    fra sylvia

    SvarSlett
  3. Nydelege bilete hos deg! Bloggen din er jo så koseleg:)
    Ha ein herleg oktoberdag!

    SvarSlett
  4. Så fantastsisk flott! Jeg er blitt bitt av heklebasillen nå og derfor lite blogging om interiør....men det kommer seg nok snart :-)

    SvarSlett
  5. Usj, ja, tenk om har jeg tenkt mange ganger, men nå blir veien oppover bedre og jeg kan se frem til kjøring Gardermoen-Lillehammer på en litt tryggere måte.
    Så flott seng til dukkene og hyggelig med litt ommøblering:)

    Klem fra Eli

    SvarSlett
  6. Huff, fælt å tenke på alle ulykkene langs norske veier! Fint at noen jobber med å få ned antall ulykker.
    Så fine bilder du viser! Jeg ønseker meg også en madonna - men har ikke funnet en jeg liker godt nok enda!
    Ønsker deg en deilig fredagskveld. Håper du får slappet godt av i helga!
    Klem fra LUnalu

    SvarSlett
  7. Hejsan Marianne!

    Tack för titten....

    Och VILKET UNDERBART hus ni har gissa om jag skulle vilja ha det bara så vackert.....

    HA en skön helg!
    MiaMaria

    SvarSlett
  8. Ujujuj så fin blogg og så fint hus dere har. Me like a lot! Jeg kommer snart tilbake, legger en lenk til deg.

    SvarSlett
  9. Flott blogg du har,nydelig hus og massevis av inspirasjon:-)Jeg er stadig innom og har lagt deg til i den nye bloggen min:-)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.