onsdag 21. oktober 2009

Vintage og saueskinn i skjønn forening:-)


God kveld, nå må jeg purre opp dere som la igjen kommentar på mandag, dere har jo vunnet!!! Sjekk forrige innlegg og mail meg, mangler 15!:-)
I helga er det Oslo Plaza, Oslo konserthus og Operaen på meg via jobben, så jeg måtte ha litt stæsj til kjolen. Fant denne veska + noen øredobbene på Vintage-colleksjonen til KappAhl idag!
Ungene fikk fotmassasje etter middag, det syntes de var deilig. Tiden sammen har blitt så skrumpet inn i det siste, stor overgang så Henrik ringer meg opptil 10 ganger om dagen...Spør om alt og ingenting, så grom, da.
Det er mye kveldsjobbing på det ene prosjektet mitt nå. Føler meg litt som Tårnfrid, men har innstillingen på at dette skal gå fint, og det man bestemmer seg for går som regel riktig vei.
Fikk også endelig tak i via nydelig kollega dette store saueskinnet! Det er julegave, måtte bare legge det ut for å se størrelsen. På siste bildet ser dere hva høsten fører til,-peiskos. Er det ikke kjekt med slike kubber som opptenningsstart? De ser ikke så fine ut, men i peisen gjør det seg, etterfyller med litt tørr bjørkeved, og vips,-stemningsfullt!


Da sier jeg god natta til deg foran skjermen, mvh

10 kommentarer:

  1. For ein nydeleg stol ved sidan av dei praktiske vedkubbane!!:)

    Smil frå Anita

    SvarSlett
  2. God morgen,Er det sant, skal alle få pakke?Så snill du er. Tror eg skreiv en kommentar der. Skjønner at du har det travelt. Håper du får satt deg ned litt og nyter peiskosen også. (e- post kommer).
    Stor klem fra Mira.

    SvarSlett
  3. Hei Marianne.
    Så snill du er da! Jeg har faktisk giveaway hos meg. Noe fra Vintage/Kappahl. :)
    Det var mye lekkert der.

    Kos deg masse med Oslotur. Klem fra Anine

    SvarSlett
  4. Veldig mye fint i den vintage-serien ja,
    - men det får vente..!
    Ville bare innom for å ønske deg en fin dag Marianne:-)
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  5. hei Marianne.
    ja du og dere har travle dager har jeg skjnt,koselig du har tid å poste innlegg,nydelige ting du har kjøpt deg,tenker du ble fin i kveld.
    ha en hygelig torsdag kveld med festeligheter.
    klemmer fra sylvia

    SvarSlett
  6. Og enda du har det så travelt, så tar du deg tid til å tenke på andre! Du er så god, kjære du!!! - Er fremdeles litt "OJ - vant vi alle!!! Så artig - snille Marianne ♥
    Ønsker deg en super kveld! Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  7. Så koselige vintageting du har kjøpt. Jeg kikket på dem i går :) Og hadde såå lyst til å kjøpe med meg halve kolleksjonen :)

    Ønsker deg en fin kveld. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  8. Høres ut som en super helg!!
    Koooooooos deg:)
    Klem

    SvarSlett
  9. Så søt veske og øredobber!! :D
    Lenge siden sist nå, jeg kommer sterkt tilbake ;)

    SvarSlett
  10. For en vakker liten prinsessestol!!! Har du vist den nærmere et annet sted her på bloggen? Kjempelekker! :)

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.