søndag 4. oktober 2009

Nå begynner det å ta form ute..


God søndag, kjære leser! Etter en knallartig bryllupsfest igår, har det vært en rolig søndag med inneaktiviteter idag. Lillemor og jeg har hatt høstverksted, vi har samlet løv og tredd de på ståltråd. Istedenfor krans ble det en pyramide på krakken. Hun ga meg ett og ett blad, SÅ fornøyd da jeg takket for hvert løvblad:-) Jeg har jobbet litt med høstpynten, syns det var vanskelig. Da jeg bestemte meg for "hjerte som tema", gikk det greiere. Jeg har fått kjøpt mosehjerte og litt annet har jeg fått fra venninne Polly 1, så nå er det bedre der ute. Mosehjerte, hjertetavle, hjerteskål, hjertepynt, hjerteboks og hjertestål.. Hjertelig velkommen, med andre ord!

Denne sinksaken kjøpte jeg på fredag for å få litt høyde på krakkepynten.


Ønsker deg en hjertelig god uke, klem fra

15 kommentarer:

  1. Så koselig det ble!
    Ønsker deg ei fin uke:o)

    Vakre tanker fra K@ri*

    SvarSlett
  2. Så vakre høstpynteting!
    Det inspirerer.... :o)

    Ønsker deg en god ny uke!
    Klem fra nanni

    SvarSlett
  3. Så koselig at dere har hatt høstverksted:)Også så vakkert som det ble! Hjertetema på trappa, både kreativt og gjennomført!

    Ha en riktig så fin uke:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  4. ååååååå sååå koselig :))))

    SvarSlett
  5. Så trivelig med et høstverksted, da!

    En hjertelig god uke ønsker jeg deg også :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  6. Du din flinking!

    Vakkert. Kunne godt ha drukket kakao på tramma der. :)

    Ha en fin uke M!
    Mannen hilser og sier at du har en fin hall.

    Klem Anine og F

    SvarSlett
  7. Så koselig det ble.. Også så koselig med høstverksted... skal jammen ta meg tid til et lite verksted med lillemor her og.. da tenker jeg hu hadde storkosa seg!
    Takk for inspirasjonen:)

    God uke!!
    klem klem

    SvarSlett
  8. Og nå så jeg at du hadde vært innom siden min å lagt inn en utrolig koselig kommentar... Må bare si tuuuuusen takk!! Det varmer! Du har en kjempefin blogg du og som jeg er ofte innom.. og det kommer jeg til å fortsette med..
    Mye inspirasjon å hente her..Forelsket meg helt i hagestuen din!

    God natt:o)

    SvarSlett
  9. Nydelig,der føler en seg hjertelig velkommen,jeg hadde nok stått utenfor å tittet på alt det nydelige før jeg hadde banket på din dør...ha en fin høst dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  10. Så utrolig koselig dette ble! Pyntingen ble flott!!! Skulle gjerne kommet på besøk!!! Alt er bare lekkert - som tatt ut av en bok. Artig å tenke på at det er det faktisk ikke - den er faktisk i bruk - ikke bare stylet for å ta bilder!!!
    Ønsker den en flott uke, Marianne!
    Høstklem fra Lunalu

    SvarSlett
  11. Hei :-)

    så fint du har fått det ute :-)Kjempefint pyntet :-)

    Ha en ny flott uke :-)

    SvarSlett
  12. Hei! Det blir kjempe-flott, Marianne! Så høstlig og vakkert!! Og ditt flotte hus er jo det perfekte "bakteppe";)

    Ha en strålende dag!!!

    KLem Anette:)

    SvarSlett
  13. Ååå, så masse nydelig høstpynt! :D

    SvarSlett
  14. Så flott det var ute hos deg, skikkelig høststemning:-) Ha en fin dag:-)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.