lørdag 10. oktober 2009

Siste malingsmulighet ute...

Fin helg, fredagskos med pizza og gullrekka, roser og levende lys (Kjøper blomstene selv, ja;-), svømmedag på Hamar før koselig lunsj hos svigers idag, så hjem og male litt før kosetid.

Det hjerte i hyssing kommer fra en ny butikk på Hamar med fransk landstil.

Det kryss"vinduet" under plattingen var mørke grønt og er nå idag blitt hvitt. Siste innspurt før utemaling er forsent...
Her kommer noen bilder fra glassverandaen, måtte ha ekstra høy lift for å malt her...Så dumt vi glemte å dem til å skifte lyspæra på lampa vi setter på julaften klokka 1700...Jeg går ikke opp og skrur i en ny pære der;-)




Da ønsker jeg alle en fin helg, og dere 60 på bloggetreffet hos Maliva, jeg kommer neste gang;-)!
Klem fra

13 kommentarer:

  1. Heisann. Så nydelige blomster og vakker lykt:)
    Huset deres er jo bare så gjennomført vakkert!

    Ha en riktig flott lørdagskveld:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. FOR EIT VAKKERT HUS!!!!
    Ønsker deg ein kos kveld:)

    SvarSlett
  3. dere har et alldeles nydelig hus og plass,skjønner godt du ikke bytter lyspære der oppe,veldig høyt,deilig å bli ferdig med maling,mye dere har gjort denne sommer å høst,flinke dere er.
    ønsker deg og dine en herlig kveld.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Gutta mine brukte dressa i dag, de satt som ett skudd og var veldig fine:) SÅ anbefales (til nå) Ha en fortsatt fin kveld

    SvarSlett
  5. Har sagt det før, men sier det gjerne igjen ;)
    Huset deres er vakkert !!!!Såå mange herlige detaljer !!!
    Flotte bilder..

    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. Du har et himmelsk hus! En drøm for mange av oss. Så fpr vi drømme oss bort i dine bilder i stedet! Er det komt ny interiørbutikk på Hamar? Har vært innom Gave og Interiørglede når jeg har vært der. Hva heter denne nye da? Er innom byen nå og da, så denne butikken hadde vært fin å få med seg!:o)))
    Ønsker deg en flott søndag.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  7. Vakre bilder som alltid, ha en fortsatt fin helg.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  8. Flotte bilder. og godt å høre at du også må kjøpe blomster selv av og til....

    SvarSlett
  9. Jeg kan aldri få sett nok på de vakre bildene av hjemmet ditt, dere har det bare så flott!! Kan tenke meg det er fantastisk stemningsfullt hos dere i jula:-) Ha en fortsatt fin helg!

    Klem Camilla

    SvarSlett
  10. Hei:)
    Åh, for et vakkert hus dere har, har sikkert sagt det flere ganger, men det er så flot:))Nydelige bilder fra dere hjem, noe å drømme seg bort i:)
    Ha en fin søndag!
    Klem

    SvarSlett
  11. Hei igjen:)) uff det ble litt skrivefeil...det skulle være flott og deres hjem:)
    Klem

    SvarSlett
  12. For en utrolig flott lampe - men høyt satt den, skjønner godt at ikke du klatrer opp der!!!
    Kos med blomster - selv om en må kjøpe dem selv...;-) Det må vel de fleste, selv om min kjære overrasker sånn innimellom!!!
    Nå har jeg satt bolledeig - gleder meg til nystekte boller!!!
    Ha en superfin søndag!
    Høstklem fra Lunalu

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.