tirsdag 20. oktober 2009

Amerikapakke!


Idag kom det Amerikapakke, så spennende!! rene julekvelden! Pakken er fra mitt nydelige søskenbarn som studerer i Chicago... Og inni: Halloween!!! De to eldste ungene fikk godteri, men vi voksne skulle få spørre om å få smake:-)
Lillemor (Anita er fadder), fikk Ralph Lauren pikèskjorte:-) Hjertelig takk, Anita!!!


Må bare tipse om at kårboligen er til leie!

Finn-annonsen ligger her.




Og tilslutt, tusen takk for så koselige kommentarer på awarden i forrige innlegg!!! Jeg har vært på jobb til nå og skatteoppgjøret møtte meg her hjemme, fikk det først nå pga litt vedlegg etc. Men gleden var stor, ikke restskatt, så det feirer Balke gård med at ALLE dere 21 som skrev kommentar igår, vinner trekningen:-) Jeg sender litt hjertekakepynt fra Bake it easy, fremfor mye til en som vinner alt. Det er bestilt fra USA, nydelig flott og trolig får dere med litt av mitt suksessfulle sølvsukker også. Mail meg navn og adresse, så sender jeg det snarest mulig! Håper dere blir fornøyde! Men mest av alt, takk til DERE! Og dere som ikke kom med denne gangen, det kommer nye sjanser! Klem, Marianne

5 kommentarer:

  1. God morgen til dere på Balke gård.å grattis med skatteoppgjør deilig når det går rett vei.
    skal si du har en hyggelg premie med noe til alle,såå hyggelig,
    koselig med amerika gave da,ja hallowen er rett rundt hjørnet nå.var i usa en gang på den tiden,å der er det stort..pyntet overalt,å ikke minst på spisesteder.
    å nå skulle en ha bodd i nærhet av dere å hatt behov for å leie hus,det er jo så herlig hos dere.heldig dem som får det.
    var det sånn at det kommer fra dere 27 på barnetv?
    ha en kjempe god dag .
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. God morgen herfra også, selv om jeg ikke var så tidlig oppe som Sylvia! Så hyggelig med Amerika-pakke, og den kåreboligen deres måtte det jo være en drøm å leie!

    Oj, da er vel jeg en av vinnerne jeg da, for jeg skrev kommentar i går! Jippi! Så hyggelig!
    Sender deg navn og adresse på mail jeg da.

    Ha en fin dag!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  3. Åhh så moro med Amerikapakke ;)
    Blir nok livlig hos dere på Halloween hehe..
    Den kårboligen kunne jeg kjøpt.. NÅ !! :))
    For en vakker bygning...
    Heldige de som skal bo der :)
    Lykke til med nye leieboere...

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. For en flott kårbolig! :)
    Gratulerer med skatteoppgjør OG så hyggelig at alle vant! :) Kjempestas!

    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  5. Hei, Marianne.

    Grattis med skatteoppgjøret :)
    Vi fikk heldigvis igjen iår vi også.

    Pakke fra Amerika er nok gøy og spennende ja. Var nok morsomt å få godis fra der store utland, det synes jeg også, kjøper alltid masse godis som vi ikke får kjøpt her til lands når vi er på tur.

    klemmer fra Line

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.