mandag 5. oktober 2009

Pidestallen.

Hei og hå, da er det klart for Tromsø og ny tv-innspilling de nærmeste dagene! Gleder meg til det, selv om jeg er veldig hjemkjær:-)
Pidestallen får dagens oppmerksomhet, jeg er sliten etter å ha vært 4 timer hos frisøren.. Fire timer for å stripe... Jeg gikk gjennom bladbunken igår, og da fant jeg KK fra 2005, der jeg var på Bli ny,-en utrolig morsom dag midt i en utrolig vond tid... Men som tittelen sa, På rett vei...:-) På bildene hadde jeg striper, og tenkte, ja hvorfor ikke gjøre det igjen... Men lettere sagt enn gjort, jeg var der to ganger, og stripet det to ganger hver gang idag. Følte meg litt vanskelig, men hun var så grei atte:-) Litt artig å ha "proffe" bilder, som trebarnsmor er det ikke slik man sminker seg og styler håret til daglig;-) Nei, da er det bedre med hestehale, selvtonet hår og en pidestall med levende lys på og en god sjokoladekjeks:-)



Klem fra husmora
:-)

28 kommentarer:

  1. Jeg ønsker meg også en pidestall, håper jeg finner en på et loppemarked i løpet av høsten:) Ha en fin uke! Klem

    SvarSlett
  2. Så stilig fra kk da:))

    Innspilling i Tromsø?? Hva da??

    SvarSlett
  3. Herlige bilder marianne
    -du er super-flink:-)
    Tviler ikke på at du og mannen koser dere uten barna, fniis!
    MEN( hørte du deeen strenge stemmen..?!):
    Kommer du til å rekke bloggetreff..?
    Bare meg som har VELDIG lyst å treffe deg..!
    Men må jo bare være tøff og late som ingenting om du ikke kan.., he he!
    Uansett, kooos deg:-)
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  4. Flott pidestall, og flotte bilder av deg!
    Og hei på deg! Jeg har sett på bloggen din en stund, og drister meg nå til å kommentere. Du har et nydelig hus, og du er utrolig kreativ! Kjekt å få følge med bloggen din.

    Lykke til med innspillingen, høres gøy ut :)
    klem jann!cke :)

    SvarSlett
  5. heisan.
    så fine bilder av deg i KK da,må ha vært en opplevelse det der,nydelig dame du.syntes du er flink jeg,du lager innlegg og kommenterer pluss alt annet du jobber med,så ikke noe dårlig samvittighet bør du ha nei.beundrer de som får til masse.koselig å høre fra du,å nydelig pidestal du har,jeg må forresten stadig se innlegget ditt om paviljongen,den er såå vakker.ønsker deg en god kveld og god tur.
    ha en skjønn kveld.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Flott pidestall- men ENDA flottere dame!!! Koser meg på høstferie! Har funnet meg flere norgesglass - og i morgen skaljeg se om jeg ikke finner meg noen sandkakeformer!!! Ønsker deg lykke til med innspillingen - håper alt går bra!!!
    Tusen takk for koselige kommtarer hos meg - de settes stoor pris på!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  7. Flott pidestalll og flott dame...jeg var i Allers en gang bli ny...men var ikke fornøyd...men nå er det bare kreativiteten sonm er ny...fornøyd med det:)
    Blir nysgjerrig ang innspilling....hadde det noe med interiør og gjøre?
    Uansett ha en koselig kveld
    klemmer edda

    SvarSlett
  8. Så gøy og komme til Tromsø da...har ikke vært lenger nord enn Bodø...skulle gjerne vært i Lofoten....
    ja er helt sikkert noen interiør butikker der og
    da får du bare kose deg masse...
    klemmer edda

    SvarSlett
  9. Heisann Marianne:)
    Så morsomt med Bli ny-dag i KK! Det må ha vært litt av en opplevelse! Kjempefine bilder av en flott dame også!

    Pidjestallen din er bare vakker! God tur til Tromsø:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  10. HEEY
    - de bildene av DEN PENE jenta var ikke der isted!(Så kjekt å se deg:-))
    He, he
    - HELT greit å prioritere familien( var en hårsbredd unna selv!):-)
    Bar et lite håp vet du
    - vi tar det igjen!!
    KOS DEG( nesten kommando det jo,fniis!),
    klem fra Sunnmørs-tausa;-)

    SvarSlett
  11. Åhh så flotte bilder :))
    Tenk jeg har alltid drømt om å bli ny hehe. Hadde vært utrolig moro...
    Flott dame du er...

    Klem,Kari

    SvarSlett
  12. Det er jo et minne for livet med en slik blinydag i KK :)
    Kosselig pidestall som du har pyntet så flott :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  13. Flott pidestall og en lekker dame du har bilder av.

    SvarSlett
  14. Lekre bilder. Kos deg. Klem Kristin

    SvarSlett
  15. Det er så vakkert hos deg!
    Morsomt med bilder av deg også.

    SvarSlett
  16. FLott pidestall, dekorativt og ha en slik i stua!
    Moro å ha vært med på "bli ny", og utrolig flotte bilder av deg!

    Ha en flott dag!

    Anette

    SvarSlett
  17. Kjempefin pidestall, og veldig fin og koselig høstpynt ved inngangsdøren. Så gøy med "bli ny" da, ja det er ikke akkurat så lett å style seg hver dag når en har tre unger :) Men, men...ekstra moro de dagen vi gjør det da! Lykke til med innspillingen, hørtes spennende ut!

    SvarSlett
  18. Så flotte bilder fra KK!! Kos dere masse på tur;-)

    Klem Camilla

    SvarSlett
  19. Hej, så vackert hem du har... Massaor med fint här så jag lägger till mig som följare... Ha en strålande dag!
    Kram Joy

    SvarSlett
  20. Kjempefin pidestall!!
    Flotte bilder fra bli ny i KK!!!
    Masse lykke til med inspillingen!
    Klem Anita

    SvarSlett
  21. Nææh, har du vært med i "bli-ny"?? Kuuult!! :D
    Tv-inspilling? Hvaforno'? :o

    SvarSlett
  22. Hei Marianne
    Takk for hyggelig kommentar...
    Pidestallen ble fin, også så modig du har vært som har stilt opp i KK....fine bilder.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  23. Hei igjen - og takk for koselig god bedring hilsen :)
    Feberen har roet seg litt, og jeg har begynt på jobb, men hoster som ,æx6qwucjf - så i morgen er det en tur til dr dyregod :)
    Ille flott pidestall, og inngangspartiet sier helt klart velkommen! :)
    Også må jeg innrømme at jeg er bittelitt nyskjerrig på den innspillingen ja - noe man skal glede seg til på TV ??? :):):)
    Ha en flott tur, og kos deg!
    Mumseklem fra meg :)

    SvarSlett
  24. Wow for en flott dame, og så tøff du er som tør å stille opp i KK! :)

    Herlig pidestall, og dere har det jo så flott på Balke gård, nydelig inngangsparti og et helt nydelig hus. Og så det flotte bygget dere har laget i hagen, fantastisk!

    Tv-innspilling i Tromsø?? Ja jeg innrømmer at nå ble jeg litt nyskjerrig! ;)
    Ønsker deg i hvertfall lykke til, håper du koser deg i "Nordens Paris", det er en super by! Klem Siren :)

    SvarSlett
  25. Nydelig pidestall og 3barnsmor! Ser morro ut å bli stylet slik! Kos deg i nord, håper du får noen flotte dager.
    Klem

    SvarSlett
  26. Så flott du er!!! Ja nå vet jeg i hvertfall at du står i stil med Herregården! :)) Det var nok spennende å være med på en slik "Bli ny"-dag vil jeg tro! Det hadde jeg aldri våget! :D

    Når blir TV-serien dere nå produserer sendt på TV? Sendes den allerede? -Hvis du synes spørsmålet er helt håpløst må du virkelig ha meg unnskyldt ettersom jeg aldri ser på TV, og følgelig heller ikke aner hva som sendes når :S Men det hadde vært fryktelig morsomt å se Balke-damen "live" på TV, må vite ;)

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.