fredag 30. oktober 2009

Endelig blomster - og tilbake i heimen!

Og endelig hjemme etter en "på farten"-uka. Heimen lukter ren, -takk og lov for vaskehjelp, og ungene ser litt tv men jeg forbereder kveldskosen. Amalie har vært syk men er på bedringens vei, så håper de andre ikke har blitt smittet...I helga er det visning på kårboligen, spennende! Ellers er det full fart i helga med hallovenn-party for barn og rakfisklag hos gode venner for oss voksne,-må alle bli friske og raske! Men nå, peiskos og fredagskos med tacos!God helg fra

12 kommentarer:

  1. Heisann Marianne.
    Bare tittet innom for å ønske deg en riktig god helg!
    Kos dere med tacos og peiskos:)

    Klem Linda

    PS For et vakkert sjarmtroll som sitter i midten i sofaen der :o)

    SvarSlett
  2. Härligt! Vi ska också äta tacos... god helg!

    SvarSlett
  3. Hi hi - vi skal også straks i gang med å ordne til taco....☺
    Så fint det ble med blomster - har ikke kjøpt enda - men i morgen...!!! Da skal jeg nok hive meg rundt og gjøre litt husarbeide også! skulle nok begynt i dag, men er så sliten etter 2 uker med pes, så i kveld skal jeg bare slappe av med familien!!!
    Kos deg masse da, kjære du!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  4. kos dere masse i helga - alt ligger til rette for at dere får det kjempekoselig!!! :)

    supersøte barn i sofan! :)

    klem fra Lisa

    SvarSlett
  5. Så koselig i stua hos deg, nydelig det bordet ditt. :) Ønsker deg ei fin helg!

    SvarSlett
  6. hei marianne.
    koselig i stua de.blir nok godt å kunne slappe av litt nå,å god bedring til den som er syk.
    så deg på tv ja,veldig flott dame du er,du gjorde en flott jobb,blir moro å følge med,vi benket oss foran tv alle å tittet etter deg.
    moro program det var..
    spennende konkuranser for barn.lykke til vidre med det.
    ønsker dere alle en hyggelig helg.
    klem fra sylvia.
    tusen takk for hilsen hos meg.

    SvarSlett
  7. Ja, da er helgen nådd! Taco er og blir fredagsmat! ...rakfisk er jo sååå godt! Vi pleier å ha det nærmere jul, men kun hos min familie. Sambo klarer ikke engang å smake, men synd for ham!!

    Kos dere i helga med forhåpentligvis snart friskt barn!

    SvarSlett
  8. Ah, ja, da var det endelig helg! :D

    SvarSlett
  9. Kos dere i helgen:) og god bedring til din datter-
    håper dere andre ikke blir syke.
    Klem i fra Eli

    SvarSlett
  10. hei Balke! endelig helg ja, men jeg har jobbehelg. De andre koser seg på hytta og halloween der med utskjært gresskar og masker. Ikke trygt der i kveld :D. Men i posten i dag fant jeg et hyggelig brev fra deg. Jett om vi skal bake kake og pynte den med hjerter og sølv. Strålende. Tusen takk.
    god helg. masse hilsen Ingebjørg

    SvarSlett
  11. God helg til deg også :o)

    SvarSlett
  12. Et nydelig lite sjarmtroll den lille i midten!! :D

    Klem, Ann.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.