tirsdag 13. oktober 2009

Kongekronelysholder..



Hei og hå, da er det sukkeret som mange har spurt om hvor kjøpt. Jeg har kjøpt det hos Taras i Tromsø, men de søte damene kan gjerne sende sier de, bare ta kontakt på 77682254.


Kom akkurat hjem fra et så koselig husfruemøte på Hamar, er trivelig! Vi kniser og ler og skravler og glemmer tiden, vips så er 3-retters gourmetmat nede og klokka over midnatt.... Rakk innom og kjøpte denne nydelige kongekrona til å ha lys i, ikke sett maken før. Dansk design. Satte den i vinduet sammen med eføy, pikekyss i stettskål med eldgammel nøkkel på. Da er det senga før nye innspillingsdager i Haugesund fra i morgen, sov søtt!


God natta fra
Kjøpe denne også, var så kjekt å se hvor sterkt bånd det er mellom søskenene... De var i hundre da de fikk se hverandre etter en uke borte fra hverandre, slikt varmer et morshjerte...

13 kommentarer:

  1. hei,
    kjempe fin krone,den var bare lekker,å du er som vanlig i farta ,ønser deg en god tur til Haugesund.våknet til dene høstens første kulde grader her i arendal.brrr..godt vi kan fyre med ved.
    ha en fin dag.
    fra sylvia

    SvarSlett
  2. Kjempekoselige bilder!

    SvarSlett
  3. nydelig var den :)

    her er det og kaldt.. Brrr.. må se å få litt ved inn i ovnen..

    Klem,kari

    SvarSlett
  4. Så koselig lysestake. Passet godt sammen med eføyen og stettskålen :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  5. Å det var en skikkelig fin krone, og jeg får aldri sagt det nok...det huset deres er bare såå fint! :) Det hørtes kjempetøft ut med rør i fra radiatoren til å henge opp med :)

    SvarSlett
  6. Å hvor de kan krangle... disse søsknene, men når de leker godt sammen (som nå.. sitter på gulvet med lego!) eller når de hviser at de er glade i hverandre og har savnet hverandre...sukk, ja, det smelter virkelig et morshjerte!!!!

    Nydelig krone - veldig spesiell - og gjorde mye ut av seg!!! I LIKE!!!

    jeg har en award til deg inne hos meg, syntes det passet godt til deg!

    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  7. Kjempe søt lykt. Som alltid mye flott her inne.
    Morsomt å se deg fra den bli ny reportasjen da:-) Men som du sier, det er ikke mye tid man bruker på styling i en travel hverdag. Da er det jo ekstra moro når man tar seg tid.

    Ha en fin kveld og uke.

    klem

    SvarSlett
  8. Så flott den lykten var og herlig body:)
    Ha en fortsatt fin uke! Klem fra Eli

    SvarSlett
  9. Pip fra Dokka - følger med deg...

    SvarSlett
  10. Lyktan var verkligen söt som socker!

    SvarSlett
  11. Så flott det ble i vinduskarmen! Krona var berre lekker!! Ønsker deg en flott søndag:-)

    Klem Camilla

    SvarSlett
  12. Heisann snups!
    Nydelig lykt:-)
    Og jeg er en dårlig blogger om dagen,
    - men tenker på deg:-)
    Ha en fin uke, klem Hege.

    SvarSlett
  13. Å, så søt body!
    Vet du om den er å skaffe i blå/lillebror, evt HVOR?? ;)
    Tusen takk for den superherlige hilsenen i bloggen da! Innmari koselig!!

    Jeg må også si at jeg syns dette sukkeret var en flott greie....
    Kunne tenke meg noe sånt i min egen lille butikk, for det der var nytt & fristende!
    Kan du fortelle meg hva du betalte for det?

    Klem!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.