tirsdag 20. oktober 2009

1. trekning


Med awarden følger denne fine teksten :

Til noen fantastiske bloggveninner ønsker jeg å gi denne awarden. Dere er alltid innom og legger igjen noen oppmuntrende ord, det varmer veldig! Håper dere vil ta imot denne, og gjerne gi den videre. Har laget den spesielt for gode bloggvenninner og den er til for å deles :) Kommentarene som blir lagt igjen er med på å skape blogg glede og inspirasjon til å fortsette å blogge!


Jeg ble så glad for denne, Lunalu, det skal du vite! Det er så mange som skulle fått denne, koselige kommentarer uten å så mye tilbake om dagen...Takk til dere! Vil likevel sende den videre til Sylvia, Margrethes hus og hage, My home is my castle ved Kari, Hegene mine, Linda og Ninas gale verden og deg som legger en kommetar etter innlegget:-) Jeg har nå utrolige 11.000 profilvisninger, og vil i den anledning sende fra meg en gave. Legger du igjen en hilsen under her, skal du være med i trekningen på søndag! Har du ikke blogg, kan du likevel legge til kommentar. Du finner anonym i rulleteksten og trykkr send kommentar. Om du får en feilmelding er det bare å trykke en eller to ganger til.
Her kommer godteskålen som var dåpsgaven til lille William!
Klem,

23 kommentarer:

  1. Fin blogg. Artig med den godteskålen.
    Ha en god dag.....

    SvarSlett
  2. Ååå så hyggelig Marianne,ble så rørt nå,har aldri fått dette her.
    men vit at det er du som gir glede kjære deg,bestandig koselig og titte inom.
    ha en kjempe fin dag,
    og igjen tusen takk.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 11000:-) Å gratulerer med award!! Den er nok vel fortjent!
    Gave, så hyggelig. Det er vi alltids med på:-)
    (PS: Du, foresten når jeg skal inn på bloggen din plages jeg ofte og det går veldig treigt.. Er det nok du kan gjøre tror du? Virker som om det er for mye som skal opp slik at det tar lang tid. Igår når jeg skulle inn å se til deg, låste hele greia seg. Kanskje du må se på dette??)
    Ha en strålende dag.
    Klem J.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med Award, Den fortjener du. Du har en flott og inspirerende blogg. For lite tid til alt me skal gjøre inkludert skrive komentarer, der havner vel dei fleste av oss. Sjøl oppdager eg stadigt fine blogger som eg vil følge, men har ikkje tid til å kommentere så mye som før.
    Gratulerer med mange besøkende også. Vil gjerne vere med i trekninga di.
    Ønsker deg ei trivelig uke.
    Klem fea Mira.

    SvarSlett
  5. Hei Marianne.
    Gratulere med Adwarden. Ha en fortsatt fin høst dag.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  6. Så hyggelig med award, ja, det er speielt å motta det! Så hyggelig med gave - jeg melder meg herved på trekningen din! Ha en fin dag ved Mjøsa! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med Award! Kjempe fortjent!

    SvarSlett
  8. Hertelig gratulerer med awarden!Den fortjener du:)Ønsker deg ein flott tysdag:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  9. Så bra da! At det er mange innom her i din koselige blogg.

    Jeg henger meg gjerne med på din konkurranse!

    Liv ;O)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med awarden....så hyggelig å få.
    Er gjerne med på trekningen hos deg.
    Så fin en konfektskål...supertips til de små.
    Klem fra Elin

    SvarSlett
  11. Grattis med alle treffene og fin award, koselig det! Ønsker være med på konkurransen også jeg! Klemmer på vei! Tina

    SvarSlett
  12. Heihei,så koselig award, den har du fortjent. Jeg vil gjerne være med på trekningen din.

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  13. Gratulerer så masse med velfortjent award!!!

    Ha en herlig uke videre!

    Klemmer fra Hildegunn

    SvarSlett
  14. For en kjempefin blogg du har og så mye plass du har rundt deg:)
    Er selv ingen blogger, men surfer rundt og henter inspirasjon til allt det jeg en dag skal få tid til å gjøre...
    Følger med deg videre!

    Mvh kathrine
    (kathgudd @ frisurf.no)

    SvarSlett
  15. Heisann!
    Grattis med veldig koselig award!! Vel fortjent:)

    Ha en fin tirsdag:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  16. Hei igjen:)
    Jøss, så koselig!! Takker og bukker:)
    Veldig hyggelig av deg Marianne:) Jeg setter stor pris på den:)Alltid så koselig å få positve tilbakemeldinger, men der er jo du veldig flink selv også!!
    Tusen takk:)
    Klem, klem.

    SvarSlett
  17. Gratulerer med 11.000 profilvisninger! :)

    SvarSlett
  18. Hei Balke
    Gratulerer med så manger profilvisninger! jeg må liksom innom din side til enhvertid. Så fin blogg. Lykke til, dette er fortjent. med vennlig hilsen Ingebjørg/Råholt

    SvarSlett
  19. Gratulerer med jubileet. Er innom siden din hver gang du har oppdatert, men er ikke alltid like flink å legge igjen sport etter meg. Du har iallefall en veldig koselig blogg, som alltid er koselig å besøke. Fortsatt fin uke til deg.

    SvarSlett
  20. 11.ooo profilvisninger...wow gratulerer! Det er fantastisk mye, men skjønner det jo, alltid så hyggelig å stikke innom deg - og så sniker jeg meg inn i paviljongen din og drømmer meg litt bort...!!! smiler ;-)
    Blir gjerne med på trekning!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  21. Marianne!!!
    Vel fortjent alt sammen:-9
    klemmer

    SvarSlett
  22. Heisann :) Fint med en liten forklaring på hvordan man legger igjen en hilsen, for oss som ikke er så inne i dette. Har ingen blogg selv, men titter stadig innom her hos deg, så koselig å følge med :) Ha en fin uke!
    En liten hilsen fra Løten

    SvarSlett
  23. hallo... er det noen som fortjener award så er det deg. du har så en koselig og inspirerende blogg både fra hus og hage.
    ha en fin onsdag
    klem bella

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.