mandag 19. oktober 2009

Høst og hjerter på bordet.



Hei kjære lesere, et lite avbrekk pga mye jobbreising og møter. Først, takk til dere alle som sender mail og kommentarer. Jeg setter slik pris på det! Dagene er hektiske, jeg henger med, dog ikke på bloggrunder dessverre.... Er jeg alene om det? Må legge ved disse bildene fra "syklubben", husfrue 4 er en reser på borddekorasjoner og mat!! Nydelig salat og rotfruktsuppe og hjemmelagde krutonger..Himmelsk. Og desserten: Java sjokoladeshake med ekspresso...Say no more....Mmmmm




I helga hadde vi en super "mamma med 3 barn dag"; Middag på Ikea, inn til Eldorado kino på Knerten, så Bristol hotell for sengehopp, pepperkakedeigspising (kjøpt på Ikea:-)) og kveldsmat fra Burger King. Skikkelig artig, lillemor sitt første kinobesøk, stor stas med popcorn og Knerten! Om filmen får terningkast 2 for dårlig skuespillerprestasjoner, sangstemmer, klipp og så videre, er det en utrolig fin familiefilm syntes vi. Jeg digger Knerten!:-) Hadde en selv da jeg var liten, redd den havnet på bålet i tenårene...


Resten av helgen var hele familien i barnedåp til min helskjønne tantegutt i Porsgrunn. Etter bloggetips (husker ikke hvem) var jeg hos gullsmeden og kjøpte denne godteskålen som jeg fikk gravert inn: Min første godteskål. Initialene hans og 2009. Likte godt fasongen på denne skåla som legges ut i morgen pga 71 grader nord... Klem og god uke til deg,

6 kommentarer:

  1. det ser ut til at dere har hatt ei super helg sammen :) OG maten så utrolig deilig ut!

    Kjenner til det du sier, - blir ikke så mye tid til blogging for tida :o/ men, sånn er det vell bare :)

    Ha ei superfin uke videre :O)

    klem fra Lisa

    SvarSlett
  2. Nam-nam, dette såg deilig ut. herlig med klubb.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  3. hei marianne,
    koselig å lese innlegg fra du igjen,savnet deg vettu
    hyggelig helg dere har hatt,koselig å høre knerten var grei å se,tror nok vi må se den med barnebarn,barndoms minner det..
    nydelig den maten så ut,
    ønsker deg en god natt,
    natta klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Heisann Marianne. Høres ut som om du har hatt en flott helg, og maten på bildet ser knallgod ut:)

    Ha en fin kveld:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  5. Her er tempoet høyt skjønner jeg.

    SvarSlett
  6. Full fart på flere enn meg - merker kjøret. Før var det bare desember-kjør, men nå har det visst blitt helårs-kjør. Midt i samtalerushet, men ser enden på det nå.
    Puh - vi må sees snart. Hva m en gjøvik-treff om ikke altfor lenge? Kan jo ikke treffes bare til juni og desember?

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.