søndag 19. februar 2012

Tulipanbukett...

Åh, se hvor heldig jeg er...Har et par venninner fra Asker med sønn på besøk og har fått 6 buketter med tulipaner!!  Er så vakkert!! 
Jeg hadde egentlig planlagt vinterfest med reinsdyrskinn, pledd, isfakler og varm "sekkjepåse" i paviljongen, men tok hintet da den ene etter den andre syntes det var veldig koselig her inne også..;)  Så da dekket jeg heller bordet i spisestua vårlig, og tente opp i ovnen. 
Men fikk meg en tur ut sammen med Eidamor og gjester, der inntok vi desserten...  

Tente opp i et par vedskiver og etter litt snøengler og sprut og lek, var det klart for SMORS.... 
En amerikansk rett: Mariekjeks, kokesjokolade og marshmellows....Mmmm.. Some more=Smors, fordi de er så gode at man vil ha mere... 
Inne ble det gode samtaler og masse prat, smågodt og frem med den flotte buketten fra Ninami:)  Og nå får vi stupe i seng, vel...Takk for hilsner, rakk ikke en kommentar idag...Kafètur med mamma før gjester og sosialt til nå, men veldig kjekt med fullt hus! 

Vennlig hilsen
 -som ønsker deg en god natts søvn:)

2 kommentarer:

  1. Å slik en herlig dag dere har hatt,nydelige tulipaner...
    ha en fin søndag med
    klemklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk og velkommen tilbake en annen gang:)Nå har jeg stemt på deg og din vårlige vegg:) Klem

      Slett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.