torsdag 9. februar 2012

Temaforslag på kommende blogginnlegg mottas med takk:)

Jeg har en lysende lysekrone, mens hodet mitt mht blogginnlegg ikke er like lysende for tida.. 
Her har det vært noen fine dager med koselige lunsjer og spennende jobbmøter, og idag var lillemor og meg på Karius og Baktus-teater.  Nå ser jeg veldig frem til helga med tur til teknisk museum, Ikea og til verdens beste indiske restaurant, mmmm.  
Jeg lurer tilslutt på hva du vil jeg skal blogge om i de kommende dagene?  Er det noe du vil se mer av?  Vite om?  Forslag til tema mottas med takk, nå har du sjansen:) 
Vennlig hilsen

20 kommentarer:

  1. hei vennen,
    nydelig lyskrone, ja av og til er det sånn at en ikke har like lett for å finne hva en skal blogge om,men du er jo så flink,liker alt du legger ut,
    mitt forslag er å vise hvordan du laget din utepaviljong ,så kan kanskje de som ikke har sett det få ide til åssen de kan gjøre det?
    elsker din paviljong/utestue, men det vet du vel fra før.
    ha en riktig god natt,
    natta klem fra sylvia

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for godt tips, det skal jeg gjøre, Sylva, og velkommen hjem fra England:)

      Slett
  2. Hei.
    Det hadde vært utroligt kjekt med trend i gamle og nye hytter.
    God helg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, det skal jeg se på selv om jeg ikke føler meg helt kompetent på det området (ny hytte), men får lese emg opp, kanskej? :)

      Slett
  3. Hei! Gårdshistorien, mer fra setra deres, mer fra uthusene deres? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bra tips, har tenkt litt på noen av uthusene, så det skal bli:) Takk:)

      Slett
  4. Jeg ønsker meg mer fra gangen deres.. ;P Trenger inspirasjon til å bli feridg med siste pirkinga.. Grr.. ;P

    Her er det hjemmedag i dag, Julie er sjuk. :/

    God tur til IKEA!! =D

    SvarSlett
    Svar
    1. Huff da, god bedring til Julie, ikke kjekt med syke små! Eidamor er på hyttetur og hadde fri idag også:) Hallen skal komme på trykk, takk for tips! Klem

      Slett
  5. Jeg vil gjerne se masse bilder fra kjøkkenet ditt, og også lysthuset! Fin dag til deg!

    SvarSlett
  6. God helg til dere på Balke
    Ikke noen gode tips herfra, syns det er så koselig med små "hverdags" fortellinger og tilhørende bilder hos deg jeg.Noe jeg har lurt på, er om dere har dyrehold/drift på gården.
    Høres og veldig kjekt ut med helgeplanene deres. Og så kos med teater med lille mor,syns du er flink å finne på kjekke aktiviteter med barna.
    God klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk, søte deg!:) Her har vi en katt med navn Nusse, og så har vi i underkant av 20.000 nydelige kyllinger i fjøset. Vi har to haller med ca 10.000 kyllinger i hver. Vi ahr dem i litt over 30 dager, får de samme dag som de blir klekket 8nydelige nøster) og leverer dem for å bli kyllingen du kjøper i butikken. Da vi tok over i 2007, hadde vi dets elv, men med begge i full jobb og masse annet, fant vi ut at vi ville forpakte dyreholdet bort sammen med jorda. Så nå leier vi ut både åkre og fjøs. Men min kjære har lært ungene å si: "nå lukte det pæng" når hønselukta kjennes:) Heldigvis ikke så ofte vi kjenner den, da:) Klem

      Slett
  7. P.s.igjen :)
    For en flott gjeng ved bordet!:)
    Britt

    SvarSlett
  8. Flott lyskrone, snuppa! Er glad for hvert innlegg som kommer fra den kanten jeg! :)
    Love it! :)
    Det et opp og ned med denne bloggingen! Sånn er det for meg og!

    Ha en flott helg! Kos dere!
    Klemmer til deg!

    SvarSlett
  9. Liker jo alltid å se bilder fra heimen deres da...skjønner godt hva du mener, mangler av og til ideer til innlegg selv. God helg til deg og dine:)

    SvarSlett
  10. friidrettsstevne-Vivi10. februar 2012 kl. 14:04

    Kule tips til innredning bad???? Vi er liksom i den verdenen om dagen. Vann koblet til og badekar på plass. Bare vent å se!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei sportyViviv, er det du som friidretterer i helga, ell?:) Det skal vi nok få til, gleder emg til å se det flotte badet deres!!! KLem

      Slett
  11. Jeg kan godt forstå at man kan ha idetørke i ny og ne. Du har jo vært aktiv så lenge og skrevet om så mange ting. Noen tips fra toppen av hodet en fredag ettermiddag:
    Vintergleder
    Vårtegn
    Gulv
    Smarte løsninger for "ordning & reda"
    Alle disse kan sikkert deles opp i flere undertema/ulike innlegg.

    Dere har jo gjort mye oppussing i mange rom, og etter en tid har dere sikkert gjort dere noen erfaringer med de løsningene dere har valgt. Å dele enda flere erfaringer etter å ha levd med dem en stund kan sikkert også bli opptil mange blogginnlegg:
    Ting dere er superfornøyde med?
    og
    Ting dere i etterkant har funnet ut at dere kunne gjort annerledes? (Kjekt for oss som ikke har pusset opp ennå ;) )

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjempegode forslag, går veldig for vårgleder:) Takk for gode tips, god helg fra meg:)

      Slett
  12. Tusen hjertelig takk for gode forlsag til blogginnlegg, da oppsummerer jeg de innkomne til nå og lager innlegg om dette:

    Paviljongen
    Hyttetrender
    Gardshistorie
    Uthusene
    Setra
    Hallen
    Kjøkkenet
    Badrominspirasjon
    Vintergleder
    Vårtegn
    Gulv
    Smarte løsninger for "ordning & reda"
    Erfaringer med de valgte løsningene:
    superfornøyde/ville gjort annerledes.

    Takk og takk, klem fra Marianne Morgenfugl;))

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.