mandag 6. februar 2012

Vår-panelvegg-utfordring-Nib-glassveranda...


 Da har jeg meldt meg på NiB sin utfordring til oss bloggere om å vise en vårlig panelvegg...  Så med litt kaldt pågangsmot og ønske om vårligere tider, hopper jeg ut i det med disse bildene. 
Panelet ute i glassverandaen er ikke Smartpanel, men en smal og litt grov furupanel siden det var endel av ytterveggene tidligere.  (Vi lukket glassverandaen med en ny glassdør i samme stil som resten av sveitserhuset for 4 år siden).
Jeg pynter vårlig med en roselenke, synes det gjør det lille ekstra for å få opp vårfølelsen her ute. 
I tillegg står skriften på panelet og lyser mot meg med det viktige budskapet:
 Things are beautiful if you love them..
Så med dette ønsker jeg deg en hoppende glad mandag med snø som daler ned mens våren har kommet til Mariannestua for en kort stund...
Vennlig hilsen som takker for alle gromme kommentarer i gårsdagen kontrastfylte blogginnlegg:)

22 kommentarer:

  1. Hei du!
    Nydelig bidrag! Skikkelig vårlengt ;)
    Leste innlegget under her og, hihi...dro kjensel på det gitt! Her er det oftere rotete enn ryddig ja ;)
    Ha en strålende mandag, fine du!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  2. Flott med vår inne! Her er det jo alt annet enn vår ute.. :P Kjell Arne måtte brøyte før han reiste på jobb i dag ja..
    Mens vi reiste aldri vi. :P Føltes ikke så fristende å reise ut i det fæle været i dag tidlig. Men nå blir det jo veldig bra :)

    ses plutselig igjen :)

    SvarSlett
  3. Nydelige vårbilder! Drømmer om vår og om glassveranda! Så sant det du skriver i forrige innlegg! Fin dag til deg:)

    SvarSlett
  4. Hei Marianne!
    Jeg har ankommet Blogglandia igjen, og håper oppholdet blir av langvarig art denne gangen! ;)
    Du har samme nydelige bilder og supre kvalitet på innleggene dine som alltid ser jeg...!...og der dermed en like stor glede å besøke som alltid!

    Jeg sitter akkurat og venter på å få tilkjørt et gammelt skap som jeg har byttet til meg hos Jorund og Ole på Ringnes Gård i Nordbygda .... Skapet skal selvfølgelig males hvitt må vite... :)
    Har absolutt planer om å blogge om det.

    Ha en strålende mandag ettermiddag!
    Klem fra June

    SvarSlett
    Svar
    1. Hurra, June is back, yippi!!!! Takk og klem fra meg:)

      Slett
  5. Hei og hå
    Åhh for en glede! Utorlig vakkert :) Og for en flott stol og nydelig duk. Dette var kjekt.
    God klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
    Svar
    1. Virker som du likte mitt bidrag, koselig:)

      Slett
  6. Nydelig bidrag fra glassverandaene deres...:)
    ha en kos kveld
    klem

    SvarSlett
  7. Lykke til med det koselige vår-innlegget ditt til
    Nib utfordringen.
    Ja det er godt vi kan dele det vi vil og
    føler for her på bloggen. Noen ganger er det greit å vise frem virkeligheten,
    Mens det oftest er best for en selv å vise frem det hjørne av huset som er slik
    vi ønsker hele huset skal være. Men slik kan det ikke være i en hektisk hverdag.
    Og det vet vi alle, heldigvis. Men det er lov å drømme. hehe.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  8. Takk for hyggelig kommentar og malingsfarge :) Ja jeg klager ikke på livet generelt for tida, det er spennende! :) Men av og til er det fint at slike som deg kommer og minner meg på at det er så spennende som det faktisk er :D Takk!

    SvarSlett
  9. Hei på deg.
    Et herlig og vårlig bidrag!!
    Ønsker deg en riktig fin fin tirsdagskveld, og en fortsatt god uke.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  10. Det var et veldig søtt bidrag, vårlig og romantisk!

    Ser virkelig frem mot våren nå :)

    Lykke til!

    SvarSlett
  11. Så koselig! Og nydelig farge på stolen :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, den er fra min kjæres besteforeldre. Koselig arvestykke:)

      Slett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.