søndag 19. februar 2012

Faste???? Ikke her:)

Nei, det er lite som minner om faste her, mere fetesegopp-søndag:)  Nina hadde med verdens beste sjokoladekake som vi (i) nikoser meg med etter lang brunsj med familie og venner!  LYKKE! 
Vi satte mat og drikken på skjenken og gikk til og fra, enkelt og greit når bordet kan stå å lyse mot oss med tulipaner og telys. 
Godt med rolig formiddag i hyggelig selskap... 
Men vi har pyntet til faste, Amalies bjørkeris med flotte fjær står i melkespannet på trappa, mens Eidas har silkepapir og pynter opp veggen på kjøkkenet.  Snart er det berlinerboller med bringebærfyll og hveteboller med pisket krem, herlige søndag..Og fra mandag av blir det andre boller;)  God fastelavnen! 










Vennlig hilsen

10 kommentarer:

  1. Hei skjønne Marianne :)
    Så herlig ღ - ikke noe som er så
    koselig å samle venner og familie
    til koselig samvær og god mat ღ
    Herlige og koselige bilder, og fine
    tulipaner du har fått under her ღ
    Ønsker deg en fortsatt fin søndag
    og fastelavensdag :)) Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Så koselig hos dere!! Ikke mye faste her heller, boller med makronfyll og masse krem...her skal det koses:)) Klem:)

    SvarSlett
  3. :)
    God klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  4. Så koselig! Her er det absolutt ikke faste, men fråtsing i boller og krem... Ble litt for masse kjenner jeg:/ Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  5. Ser ut som at du har hatt en veldig koselig helg :)

    Her har vi kosa oss ute i finværet i dag :) Og nå skal jeg pakke koffertene, så vi kan reise tidlig til Dombås i morra... :P (tidlig er jo alt før 12...?)

    Ha en finfin uke! :D

    SvarSlett
  6. Så koselig!!!

    Klemmer fra Iren, mamma'n til Evensen og Petter'n :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Enda mer koselig med Irenkommentar:) For da får jeg ønsket dere god vinterferie:) Klem og hils søtingene dine:)

      Slett
  7. Så ut som en herlig og koselig dag :)
    Ha en fin kveld, vennen!
    Klemmer

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.