mandag 13. februar 2012

God hjertedag!

Hei hopp, siden jeg skal på jobbseminar til Oslo i to dager, måtte vi fremskynde hjertedagen til idag. Bordet ble hjertepyntet med roser, rosa og røde servietter med hjertekjeks på (kjøpt på Ikea).
Noen roseflytelys og eføy i hjerteskåler, og vips var det bare å ønske hjertelig velkommen til hjertemiddag! 
Menyen bestod av fiskepudding som jeg hadde skåret i skiver og presset ut i hjerteformer.  Gulrot, poteter, sukkererter og smelta smør. 
Og da hjertene tok slutt, gikk vi løs på slangene som var restene fra hjerteformen.
Stor stas for ungene:)
 I tillegg ble det smoothie med hjertestrø og eplepai med hjertestrø på.

Og en nydelig latte med hjertemelkeskum. Denne middagen kostet så lite, og gjorde så hjertegodt.  -Samme trivelige gjestene som ifjor, ja tradisjoner er en fin ting synes jeg:)  

















Good Valentines day!

Vennlig hilsen

8 kommentarer:

  1. happy valentine, så koselig dere har gjort det!!! :) Klems...

    SvarSlett
  2. Snakk om gjennomført!!! Ingen over, ingen ved siden:) Her har du hevet hverdagsmiddagen til en ordentlig festmiddag! Kos deg i Oslo!! Klem

    SvarSlett
  3. Så herlig fin middag! :D Sånn kan det gjøres ja! :)

    Ha en god tur til storbyen da :)

    SvarSlett
  4. Så utrolig smart id'e og så flink som du er!!
    Happening valentine!!!

    SvarSlett
  5. Herlig! Hverdagsmat med hjertevri - bedre kan det jo ikke bli! Det er jo ingenting så bra som å forgylle hverdagene, og de faste gjestene er de aller kjæreste. Godt gjort *S* - Liv

    SvarSlett
  6. Så nusselig hjertemiddag!Ekje så møe som ska te veit du ;)
    Så dumt med den kjøkkenprodusenten da..men skal vel finne på ei løsning for det om ;)
    Kommer gjerne og titter for det jeg altså ;)
    Skal se om jeg finner deg igjen på facebook jeg..så kan man meldes der =)
    Ha en fin hjertedag - seminar eller ei =)
    klem Line

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.