tirsdag 21. februar 2012

Endelig et "inne" huskestativ uten knallfarger..

Og selv om det stod huskestativ til hagen, så passet det perfekt inn på Eidamor sitt nye rom:)  Litt redd for reaksjonene når hun plumper ut i barnehagen med at "mamma har satt opp huskestativ på rommet mitt";)  Men som vi vet, de gærne har det godt, og dette vil bli en stor slager for alle oss og våre gjester i mange år fremover tror jeg:)
 Jeg satte det opp selv og er fornøyd over å klare det, for så mange skruer er det lenge siden jeg har hatt i mine hender... Var kjempemorsomt å huske igjen som dere kan se av bildet...Skal kjøpe turnmatter/fallunderlag til stativet slik at det ikke blir vondt å falle av.  Og for å gjøre det litt mer i stil til rommet, kjøpte jeg noen 3D-bilder som jeg limte på nettet 
-og på skapdørene hennes.. 
 -og på veggen overfor senga hennes.  Der henger det sammen med bilder i prinsesseramme og ballettkjole og sommerfuglvingene...
Nå kan det jo være nye lesere som tror at dette var det, men dere som kjenner meg vet at jeg elsker å feire det meste..  Så ja, nytt rom måtte feires i kveld:) 
Hello Kitty laptop med veldig bra øveprogram mht bokstaver og tall etc, hun elsker å skrive og finne bokstavene til seg selv og oss andre i familien så dette var topp:)
Og bestemor kom med prinsesselampe som kan vippes om til nattlampe når Jon Blund kommer.. 
Og sjokoladekake og brus ble det også: "hver dag på Balke er en fest" hehe.. Har lekestuåpningen friskt i minne, og dette var også en koselig huskestativ-og-nytt-rom-åpning:)
 Resten av rommet blogges en annen dag, 
for nå skal en liten prinsesse sove men mora skal se FFruer:) 
God tirsdag og takk for gromme kommentarer ang gjesterommet!!!! Og velkommen på disse/husketur INNE:)
Vennlig hilsen

21 kommentarer:

  1. Heldige jenta! Så fint rommet ble da.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, hun er veldig fornøyd:) Og jeg syns det var moro å huske.) God natta:)

      Slett
  2. Så utrolig koselig! Og en smule "vanvittig"! Og kanskje er det nettopp sånne litt smått vanvittige påfunn man kommer til å bli husket og elsket for resten av livet!
    Ha en koselig kveld! /Ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, søte deg, og ja, jeg må virkelig satse på at ungene liker dette:) Pippipower:) Mvh Marianne

      Slett
  3. Genialt:) Hvor tar du det fra?? Hadde ikke gått her med skråtak, men har hatt turnringer og huske hengende fra taket der vi bodde før:) Fin kveld til deg:)

    SvarSlett
  4. Kjære Marianne
    Inne hos deg har jeg mine "solskinnsøyeblikk". Du er en "grom jente" :)
    Når man har barn deler man deres gleder og smerter. Min hverdag er preget av dette.
    Vanskelig å "dele" mine sorger fordi det strengt tatt ikke er meg det gjelder...
    Føler at du har delt så mye, og vil bare forklare bittelitt hvorfor jeg plutselig er så "stille".
    Kos,kos og følge deg/dere :)
    God klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære deg, igjen takk og takk for dine hilsner som jeg setter utrolig stor pris på! Livet har sine berg- og dalbaner, det vet jeg mye om selv, og som du sier, det er ikke alltid man er kapteinen på reisen...Lykke til og takk for at mine små innlegg kan gi snille deg litt solskinn på veien:) Gode tanker, Marianne

      Slett
  5. Åååå,heldige jenta!!!!Må no vere heilt toppers med reiestativ inne:)Vi har ute,men ikkje so kjekt å reie(huske) når det regnar og blæs omtrent heile året....
    Kjempefint rom♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  6. Åh...herlig! Gjett hva kommentaren fra Ingelin ble... SÅNN VIL JEG HA OG!!! Haha!!
    Ja, du Marianne - nå må vi slå ut veggene her skal vi få plass til huskestativ :fnis:
    Utrolig tøft! Og for et herlig rom Eidamor har fått:) Og skjønner at interessen for bokstaver
    har kommet for fullt hos dere også - samme opplegg med laptop her også:)

    Regner med at vi har ei som gjerne kommer på besøk for å huske litt :)

    Fortsatt god vinterferie :)

    SvarSlett
  7. Ja det rommet er en prinsesse verdig.
    Så lurt med et huskestativ inne, når en har plass til det.
    Er jo så mange måneder av året som en ikke får brukt det ute.
    Koselig med feiringer.
    Ha en god dag :)

    SvarSlett
  8. Kjekt med store rom. Tror ikke jeg hadde fått inn et huskestativ annet sted enn i stua. Og det blir ikke aktuelt.
    Fin dag til deg
    Klem Tove

    SvarSlett
    Svar
    1. :) TAkk dets amme, kommer ikke inn på bloggen din....

      Slett
  9. Fantastisk! Så heldige barna dine har som har en mor med så gode ideer!!
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  10. Ja, visst er det vel sånn at man får litt ekstra "driv" i oppussing, kreativitet (og muligens rydding)når man blogger.
    Hvilket bildeprogram bruker du?
    Klem!

    SvarSlett
  11. Så herlig!! hehe. Huske inne må jo bare være toppen! :D

    SvarSlett
  12. Wow snakk om jente rom, tenk å ha et helt huskestativ på rommet sitt da! Hvilken lykke!

    Dere har et nydelig hjem!

    SvarSlett
  13. Tenker det er stas med huske på rommet, både for jenta di og for de som kommer på besøk! :) Gøy!

    Senga er helt nyyydelig!

    Fin onsdag til deg! :)

    Aia

    SvarSlett
  14. Så utrolig kuult, sånt huskestativ vil jeg også ha til mine prinsesser. Genialt. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det? Har forsøkt å finne et i samme fargene, men alle de jeg har funnet er i grønt eller tre! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk for hyggelig kommentar, huskestativet kjøpte jeg på Plantasjen. Lykke til:) Mvh Marianne

      Slett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.