fredag 29. juli 2011

Feriebrev


Sol og maling av muren på huset her idag, men også unger som selger blomster ved veien og alle tolv som har OL i hagen... Kjempekoselig familieferie som avsluttes med svenskegodt og planlegging av morgendagens tur til Namsskogan familiepark der vi skal se bjørner og springe på vannet inni plastball etc., gleder meg:-)


Ang roser i vann: 1 liter vann, 1 ss sukker og 1 ss klorin er bra for å holde avskårne blomster finere lengre. Om rosene henger med hodet, foreslår Marias mormor 2ss sitronsaft eller sitronbrus i blomstervannet... Elsker denne boka..Maria kokkelerer, inviterer & organiserer. Klem,



3 kommentarer:

  1. Så herlig - OL i hagen... hihi
    Ikke mye utelek her - det høljer ned - hrmf!
    Håper dere får det kos i familieparken, der har vi vært flere ganger. Bjørneungene er jo bare så skjønne!
    KLem og riktig god helg!

    ps - takk for oppskriften - den er notert!!

    SvarSlett
  2. Så fint bilde! :-) Deilige sommerdager vi har! Nyt! Klem

    SvarSlett
  3. Heia snupp:)
    Høres ut som ferien er fin:)Er nå vel tilbake hos min sønn i Oslo,og så gla jeg er for det ....
    Legger ut innlegget fra Balke Gård i dag,håper at du blir fornøyd med innlegget:)
    Takk igjen Marianne for at jeg fikk komme til dere,det var en veldig koselig stund...som jeg håper gjentar seg:)D har jo disse kransekursene:)
    Mange klemmer til deg og familien...

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.