onsdag 6. juli 2011

Jordbærtid....

Svigers kom med flotte jordbær, og nå har vi kost oss med sommerbær nummer en:-) En variant er med pikekyss og vaniljesaus..Mmmm...  Og en annen er med marshmellows og sjokolade som jeg setter i ovnen noen minutter...(husfrue3-oppskrft)  Det skal jeg gjøre nå når ovnen er varm, deretter full nytelse før mor og Fredrik drar på oste- og kjekskveld med venninner:-)
Imens skal den lilla fare som matcher uteblomstene kose seg med is og bading, og de to eldste skal visstnok sove på trampolina inatt også:-)  Sommer....
Klem,

5 kommentarer:

  1. Jordbær er min favoritt året rundt. Men nå er de norske her og de er absolutt de beste:)Dine såg bare deilige ut:)

    SvarSlett
  2. Gjett om jeg fikk lyst på jordbær nå? Det så utrolig godt ut! Ønsker deg gode sommer- og jordbærdager:) Klem Kristin

    SvarSlett
  3. Jeg går og titter nede i hagen hver dag nå for å se når det blir flere modne bær her.. De har en merkelig tendes til å bare forsvinne.. :)

    Det så aldeles nydelig ut, kjente jeg ble sulten på jordbær :)

    Inngangspartiet hos dere er bare aldeles nydelig! :) Litt sjalu, sånt finns ikke her på gården... ;P

    SvarSlett
  4. Nam, jordbær i alle varianter er
    bare snadder ღ og nydelige bilder
    under her av stua di.. Ønsker deg
    en fortsatt fin uke og sommer....
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Nam nam...Vi skulle nok ha sykla innom dere på vår lille sykkeltur i går skjønner jeg. Ser skikkelig godt ut - tror jeg må prøve ut disse tipsene i helga:)

    Kos dere med jordbær og sommer:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.