fredag 8. juli 2011

Begravelse...

 Livet er virkelig fullt av kontraster...  Igår hadde jeg en utrolig koselig og morsom dag sammen med blogger Elin Anita  (Eddas kreativiteter) som tok utfordringen og kom på visitt da hun skulle nordover.  Så herlig ei dame, lett å prate med og vi hadde noen fine timer ute i hagen med jordbær og vaniljestang.  Hun er alltid så flink til å legge igjen hyggelige kommentarer på Balkebloggen, så det var veldig kjekt å takke henne, kanskje ser jeg mer til henne etterhvert:-)
Mariannestua.
Dagen idag var trist, broren til en god venn av oss ble gravlagt i Løten kirke.. Det river meg i hjertet å se foreldre som må følge sin sønn til graven, og ei skolejente legge ned et personlig brev og flotte roser til sin høyt elskede pappa...  Det er så feil rekkefølge...  Livet er skjørt, ta godt vare på hverandre...Vi fikk ihvertfall en sterk påminnelse om det idag..  Klem,


5 kommentarer:

  1. Livet er fullt av kontraster.. Så trist med det dødsfallet.

    SvarSlett
  2. Ja, livet er som en berg og dalbane... Trist med begravelsen. Klem fra Hege

    SvarSlett
  3. Så trist!
    Ingen kjenner dagen, og godt er det. Klart foreldre ikke skal se barn dø, eller små barn oppleve at foreldrene dør.
    Livet er ikke rettferdig, og vi leveres ikke med garanti. Håper de som er igjen både har en støttende familie og varme venner rundt seg.
    Ellers: Så mye du rekker! Skjønner du både koser deg som 4-barnsmor og har energi til "full pakke" - klem fra Liv

    SvarSlett
  4. So trist med dødsfallet.Varme tanker går til dei etterlatte.

    So kjekt med besøk av Elin Anita da:)Sikker på at dåkke kosa dåkke stort:)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  5. hei Marianne,
    så koselig med besøk da, alltid hyggelig å møte bloggere en kjenner.
    huff, ja livet tar ofte vendinger en ikke venter,
    så trist med begravelse, håper de har mange venner å familie rundt seg, sånt som dette tar tid,
    mine 2 eldste barn har å nok å stri med om dagen,
    pappa deres, min eks fikk hjerneblødning for en uke siden, de bor her å han i oslo,
    håper virkelig han kommer seg igjen,
    det er godt man ikke vet, så får man ta en dag av gangen som jeg sier,
    men disse nedturene kunne vi godt vært spart for.
    ønsker dere alle en riktig god helg,
    å ja ,
    det er viktig å ta vare på hverandre.
    klem fra sylvia

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.