tirsdag 26. juli 2011

Jordbær i stekeovn..Mmmm....

En hilsen i natten fra meg, er i Trondhjem og koser oss med svigerfamilien i deres nye, flotte hus! Måtte trekke på smilebåndet da vi satt på Tiur'n kro og spiste middag mens Henrik på 10 satt utenfor og grilla hamburger på engangsgrillen... Han ble så skuffa da vi ikke skulle grille på en rasteplass, men storfornøyd da han fikk gjøre det mens vi andre nøt kjøttkaker i brun saus innenfor;-)


Jordbær og marshmellows settes noen minutter i varm ovn, deretter drysses sjokoladebiter på toppen....smak av "norsk-amerikansk" sommer....Mmmm... Takk, Hanne for nydelig oppskrift som vi nyter...

7 kommentarer:

  1. hei,
    dette så deilig ut,
    hvor mye har du ovnen på?
    ønsker dere fortsatt fine dager,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Å, det så kjempe godt ut ! Så koselig med 10 åringen som ser sjarmen i engangsgrillen :) Kan tenke meg han har kost seg ja !
    Leste profilen din og ser du bor nærme min bror, de har kjøpt gard på Dotterud for noen år siden.
    Mange flotte hus der borte hos dere !!
    Klem Birgit

    SvarSlett
  3. Heia Sylvia, ca 200 grader. Bare kort tid inni ovnen;-) Klem og gode dager til deg også:-)

    SvarSlett
  4. Er det sant? Så morsomt, ja verden er ikke så stor:-) da går ROnja på Lund skole sammen med mine barn om jeg tenker riktig? De jobber for b vernet? Dårlig dekning her, må blogge mer med deg når jeg er tilbake:-)

    SvarSlett
  5. Så utrolig herlig dette så ut - må prøves STRAKS!!!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  6. Ja, stemmer det :)Så morsomt at du vet hvem de er,..verden er ikke stor nei ;)

    SvarSlett
  7. Mmmmm.... dette så deilig ut. Tror jammen meg jeg skal lage slik til formiddagsgjestene som kommer i dag :))

    Ha en fortsatt fin sommer!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.