mandag 1. august 2011

Kjekt både borte og hjemme..

 Hei og hå, hjemme etter flotte dager i Røyrvik, Sverige og Trondheim!  Og veldig godt å komme hjem igjen også.  Her er hjemmet vårt fotografert av Vakre hjem og interiør ifjor, og vil du se mere så klikk her - takk, Elin Anita.-)
Nå er det utpakking og vasking, i morgen starter min kjære opp i ny jobb så overraskelse må planlegges. 
Klem fra
-som hadde det utrolig morsomt i froskeegget på Namsskogan familiepark..Bare så synd jeg hadde skjørt,hehe..Heldigvis fikk jeg låne min søsters shorts under denne leken:-)

4 kommentarer:

  1. Halloen....
    ja godt og være hjemme i min trygge hule....
    Flotte bilder Vakre Hjem tok.....
    Bra du likte innlegget mitt,satt lenge med det:)
    Solen skinner kraftig nå...veldig varmt..men får vel ikke klage....
    Kos dere på Balke....
    klemklem på deg

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder fra hjemmet ditt!
    Vi skal kjøre forbi Namsskogan senere i dag - skal nordover på besøk til mamsen og papsen!
    Skulle vært innom parken og prøvd det froskeegget, ja... hihi
    Ha en flott uke, Marianne!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  3. hei vennen,
    ja hjemmebest, nydelige bilder fra deres vakre sted,alt er vakkert med deg Marianne,
    åå så gøy dette så ut, godt du fikk på deg shorts,
    hadde nok ikke væer noe for min kropp, men så gøy det må ha vært,
    ønsker deg fine dager,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder Marianne!
    Nyyter varmen som kom nå og siste del av ferien..!
    Kos deg med dine,
    klem Hege.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.