tirsdag 2. august 2011

Smil..

Smil kan utrette det meste..Når ferieklærne hoper seg opp på vaskerommet og gulvene burde ha vært vasket, ja da gjør det ikke noe å bli avbrutt av en liten gutt på 2 måneder som krever mammas oppmerksomhet og gjengjelder avbrytelsen med et nydelig smil... 
 Så idag har vi nesten bare pratet sammen, smilt og kost oss og latt husarbeidet blitt nedprioritert.  Svigers har med lillemor til Hunderfossen og nå skal vi tre grille, og jobbe videre med å få enda flere smil:-)
 Holder også på å planlegge barnedåpen for Fredrik.  Bordkortene skal være ulike foto av han med gjestens navn skrevet på bildet som festes med en liten klype på glasset.  Så da tar jeg bilder i bøtter og spann.
Godgutten min...

Nå vet jeg at det ikke er alle i dette land som er så heldige som meg, men jeg føler jeg må prøve å fokusere på det positive også midt oppi landesorgen..  Varm klem fra

10 kommentarer:

  1. Du har helt rett i det...å fokusere på det som er bra. OG han her er jo helskjønn :)
    Deilig sommervær er det her hos oss for tiden.
    Vi nyter dagene ute i hagen. Det er sommer det. :) God kveld. Klem Merethe

    SvarSlett
  2. Finnes vel ikke noe vakrere enn en babys smil! Fantastisk :-)
    Kos deg med smilene :-)

    Klem fra Rita

    SvarSlett
  3. Nydelig!
    Så heldig du er =}

    SvarSlett
  4. Herlige bilder!!! Trenger å se slike bilder i disse dager, da må man bare bli litt glad og varm inni seg!!!!
    Lykke til med barndåp!!!
    Klem fra Mona

    SvarSlett
  5. Ja mann må bare glemme huslige sysler, når enn kan se noe så vakkert. Så skjønne gutt da.

    SvarSlett
  6. Helskjønn gutt!!!!

    SvarSlett
  7. Nåhhh...Herlige bilder! Gleder meg til treff!!!

    SvarSlett
  8. Hvem smelter ikke av et så nydelig babysmil:) Så godt å se på bildene av godgutten, får tankene over på andre ting enn tragedien som har rammet så mange. Lykke til med barnedåp, sommerhilsen fra meg:)

    SvarSlett
  9. Kjempeheldig! - og viktig og nyte de gode øyeblikkene i livet...
    Kos deg masse(ble nesten litt babysyk her..!),
    klem Hege.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.