tirsdag 30. august 2011

Lopppis

 I helga var det årest loppemarked ved Løten kirke, og der fant jeg et servise som jeg likte så godt at det ble med hjem.  16 fat, 11 kopper med t-fat gjør at gjestebudet fra igår kan utvides.  Koppene er så små at sølvkanna faktisk fyller flere av dem:-)
 Søte detaljer på hank, og med gullkanter og blomster passer det godt inn i grønnstuas stil.  Igår bakte ungene og jeg boller med sjokoladebiter inni, det skal bli godt til kaffen...
Sommerlig og søtt.. Her tviholder jeg på sommeren:-)
En glassmugge og en sølvspade ble også med, ifjor var det denne skohylla som ble til bokhylle jeg fant.
Men nå er det klart for å gjøre filminnspilling på jobben..."Reklamefilm" for sjølveste Statens vegvesen,-gleder meg!


Vennlig hilsen

9 kommentarer:

  1. For noen kupp du har gjort!! Ser jeg må komme meg på loppis igjen, er blitt en god stund siden sist! Lykketil med filmingen -høres ut som en spennende jobb altså! Klem

    SvarSlett
  2. Veldig koselig service! Heldig du altså :)

    Neste gang MÅ jeg komme meg på Klokkeloppis... :S :P

    Ikke hver dag man er filmstjerne! Lykke til, dette klarer du helt toppers :)

    SvarSlett
  3. Lucky u, dette var flott, Marianne! Nydelig! Ha en fin dag! Klemmer fra meg!

    SvarSlett
  4. Loppis er gøy! Og det serviset var knallsøtt - jeg har jo tross alt sett det live;)

    Lykke til med filminnspilling!!

    SvarSlett
  5. Hei Marianne :)
    Flott sevice du har fått tak i ღ
    Bare elsker slike kopper med roser
    og blomster på - og nydelig dekket
    bord under her - syns det er såååå
    sjarmerende med forskjellige kopper
    og utseende ღ Jeg skulle ønske jeg
    hadde plass, for da hadde jeg nok
    handlet mer slikt, hihi...
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld,
    klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Så koselig at du er tilbake. Har savnet å titte innom bloggen din. Lykke til i ny jobben :-) loppemarked er alltid stas

    SvarSlett
  7. Hei Merete, takk for hyggelig kommentar, ønsker deg en superfin dag tilbake:-)

    SvarSlett
  8. Så søtt og sommerromantisk servise du har fått tak i! Det blir stas å dekke bordet med dette - og den flotte kanna!!!
    Og boller med sjololade....som du frister!
    Lykke til med filminnspillingen!
    Klem

    SvarSlett
  9. Ser ut som en nydelig gård dere har!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.