onsdag 3. august 2011

Forberedelse til barnedåp...

Invitasjoene er sendt, jeg laget de via fotoKnudsen.  Nå gjenstår mye, men det morsomste er jo å tenke borddekkingen, ikke sant?  Så etter en herlig cafèstund med gode Hege, var det innom frisøren for klipp (ja Fredrik er grei gutt, sov i vogna hele tiden;-)), deretter stakk jeg innom Husfliden og kjøpte disse polkadottseviettene. 
Brettingen blir som dette, og koppene fra Green Gate skal huse blå hortensia med en hvit rose oppi, samt litt eføy eller hjerteranke.  Bordkortene er klare, ulike bilder av hovedpersonen med påskrevet navn til hver gjest.  Jeg endret fra klype til ståltråd med isblått glasshjertepynt. 
 Og for at det ikke skal bli stygt for de på andre siden av bordet, limer jeg serviettene bakpå bildet.

4 kommentarer:

  1. Det blir vel et delikat og personlig bord - med høy sjarmtrollfaktor! Serviettene var jo perfekte til GG-koppene.
    Lykke til videre med forberedelsen, kos deg *S*
    Klem fra Liv

    SvarSlett
  2. Herlige, kreative du!

    SvarSlett
  3. Så stilig med bilde hengende på glasset!!! De serviettene passet godt til GG - og så må jeg si jeg likte detaljen med servitt bak bildene!!! NICE!!!!
    Klem fra Hagealven

    SvarSlett
  4. Hei! Så mange gode ideer til borddekking i forbindelse med dåp!
    Likte ideen om bordkort:-)
    Selv skal vi ha navnfest i november, og tankene har allerede begynt å svirre!

    Tusen takk for varme ord om lykkeliten:-) Selvfølgelig må du gjøre det samme! Det er jo bare morro å kunne inspirere litt!

    Sommerklem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.