tirsdag 9. august 2011

Ei hand å holde i...

Av og til trenger man en armkrok å krype inntil..Av og til mer enn andre ganger, og jeg er en slik person som har behov for det.. Når man er skuffet og lei seg, ja da er en armkrok god å ha, og heldigvis har jeg verdens beste armkrok: min kjæres.  Bonusen er at jeg i tillegg har fire barn, familie og herlige venner med gode armkroker.  Og nå skal jeg til en av dem, hun som kommenterer på bloggen med ulike morsomme navn hver gang, herlig.  Jeg synes denne puta var så genial, så jeg har noen single venninner som nok skal få denne i julegave:-)   Armkrokklem fra

6 kommentarer:

  1. Herlig pute...passer nok best for single ja, jeg har nemlig også en god armkrok når jeg trenger det!!

    Lenge siden jeg har hatt en god bloggrunde...ferie er deilig!! Masse flotte innlegg her, dukkestuen er jo bare så herlig da, fantastisk flott innredet og minibloggtreff er nok herlig! Deilige cupkake...

    Herlig bilder av lille Fredrik, lekkert pyntet det ja!!

    Balke gård ser bare fantastiske u, en stor drøm hadde det vært, dere er heldige!

    Ha en fortsatt finfin sommer, her skinner sola i vinduskarmen....Klem fra Aase

    SvarSlett
  2. Hehehehe....Vaffelrøra står klar her - det varmer jo det også, av og til!

    SvarSlett
  3. He, he den var fin!
    - nyt dagen M,
    klem Hege.

    SvarSlett
  4. Artig pute! Er også heldig å ha en god armkrok å krype inntil.ok å krype inntil.

    SvarSlett
  5. Hehe genialt. Og wow hvilket gård dere har! Utrolig vakkert!

    SvarSlett
  6. he he - en armkrokpute....!!! :-)
    Jeg har heldigvis en veldig god armkrok hos min kjære!

    Jeg tror jeg bare skal gjøre småpussel inne i dag, ihvertfall om dagen blir like våt som i går. Har jammen meg begynt å bli skikkelig tussig høstvær innimellom!

    Kos deg masse på venninnebesøk!
    Armkrokklem tilbake fra Hagealven

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.