lørdag 28. januar 2012

Tettpakket program

Aller først, vi teltet foran peisen i stua, pølse på peisen, god bok og marshmellews til dessert, et par sovna og Henrik sov der hele natta.  Var så suksess at idag sover han og en kompis i telt i peisestua, mens Amalie og to venninner er på campingtur på loftet:)









Selv har jeg vært på jobb idag, en herlig ungdomsgjeng møtte NAF og Trygg Trafikk (meg) for glattkjøring på banen i Moelv. 
Så var det handletur der jeg ser jeg har endt opp med to høyresko (-og ingen venstresko;)), aking (ja jeg hyler når jeg aker ned de bratte bakkene) og bading i Ankern med hele hurven før pizzakos her hjemme, ti rundt bordet-kjempekoselig:)
Med andre ord, lite interiørblogging idag, men 3 buketter tulipaner pynter opp i stua:)
Vennlig hilsen

8 kommentarer:

  1. sååå koselig dere har hatt d i dag da!! haha... ingenting er som camping inne :)
    Koselig innlegg!! :)

    SvarSlett
  2. *S* *S* Godt dere teltet i stua, og ikke ute! Selv én med ditt energinivå ville vel ha problemer med å produsere nok varme til å holde 40 små tær varme i telt i januar.
    Jeg HAR tilbrakt mange netter ute vinterstid, men aldri hatt fantasi til å tilby telt i hus. Den idéen må jeg huske til eventuelle barnebarn - det så superkoselig ut! *S* - Liv

    SvarSlett
  3. Ja,du Marianne er no god :) Lo godt når jeg leste dette! Enda et kjekt kapittel for barna å ha med seg.
    Artig tiltak med glattkjøring også. Og så håper jeg "Askepott"får fatt i den andre skoen...
    Fortsatt god helg
    Klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, da skal jeg avgårde å finne min andre sko.)

      Slett
  4. Hørtes ut som en aktiv helg ja! :)

    Telting inne er flott da, moro at hele huset kan tas i bruk til telt-tur!

    Nå er skattejakt bildene publisert. ;P

    Ses vel snart igjen :)

    SvarSlett
  5. Så herlig da, skikkelig kos hos dere! Ha en flott ny uke, vennen! Klemmer til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. hei vennen,
      koselig med telt i stua da,
      husker silje elsket det, men mest av altlikte hun store pappesker hun kunne lage hytte i,
      med stue å kjøkken, en tid var rommet hennes full av digre pappesker, hun sov der å,
      men det er leenge siden det nå, faktisk hele 10år siden...
      koselig med tulipaner.
      ønsker deg en fin dag.
      klem fra
      sylvia

      Slett
  6. Tror vi også må teste ut den akebakken på Anker'n altså.
    Vi var jo der for å gå på skøyter sist, men vesla sikla
    noe voldsomt på den akebakken...

    Ha ei trivelig uke - håper du fikk tak i den andre skoen og:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.