torsdag 5. januar 2012

SALG på mine favorittklær!

Og til dere som trodde jeg bare kjøpte en tapetrull på Ett bringebær, takk for tiltroen:)  Men nei, det ble med endel fra mine favorittmerker både der og på BusStop.. 
Lyseblå bluse fra Odd Molly med tilhørende blåe skinnstøvletter, ser ut som jeg går for blått denne sesongen:)
Deilig jakkekåpe, ulempen med å ha permisjon er at man innimellom ser God morgen og Vår Staudes stilige ChillNorway+++-garderobe:) 
Og med fotografen Henrik 10 år, ble dette det beste bildet av meg i noen av mine nye klær:)
Ha en finfin dag!
Vennlig hilsen

13 kommentarer:

  1. Kjempefine klær! Salg er heeelt ålreit ;)
    Fikk selv en svær pakke fra HM i posten i går ;) Klær til hele familien =)
    Veldig vårlig og søt den PIP tapeten da! Tenk nå er det snart våååååår =)
    Ha en fin fin dag! Her blir det siste innspurt på eksamenslesing..enda så trøtt som man er!
    Klem Line

    SvarSlett
  2. gratulere med nye klær, såå stilige,
    ja så du kjolen i går,eller var det forrgår?den til Vår staude, i hvit?
    nydelig bilde av deg helt slutt her,
    ha fine dager vennen,vi drar snart til england ,
    spennende,skal på en klinikk der,
    stor klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. God morgen kjære frue :)
    Dette var et koselig bilde ! Så flotte klær og støvletter. Gøy med noe nytt.
    Her er det deilig vær igjen med et tynt hvitt lag med snø. Interessant det du forteller om pigg dekk -og sånt :) Allsidig er du.
    Ønsker deg en vakker dag
    Klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  4. Ååå så flotte klær,og så fiin du var på bilde.:)
    Lekkert forrige innlegg og.
    Klem M

    SvarSlett
  5. Flink fotograf da :)
    Fant igjen laderen til kameraet til Julie, så nå er hu i full gang med å knipse bilder igjen. Skal ta de over på pc'en snart, gleder meg til å se den samlingen av bilder.. :)

    Det ble mye flotte klær!!! :D

    SvarSlett
  6. Herlige klær du kom over, Marianne! Hu Vår har jammen meg masse flotte klær ja! Herlig!
    Flink fotograf og en flott Mamma! :)

    Klemmer til deg!

    SvarSlett
  7. Så flotte klær du har kjøpt deg. Likte alt sammen eg!! Ha en flott dag.

    SvarSlett
  8. Ååå så mye fint du har kjøpt deg da....! :)
    Kunne hatt alt det der j ja ;)
    Fiiiiint :) !!!
    Og godt nyttår t deg og dine!!
    Tanker og klem

    SvarSlett
  9. Tusen takk, MS:) Og godt, godt nytt år til deg og dine også!! Håper uværet var snlt med dere og heimen. Her jobber jeg med en Hello Kitty-form til Eidas 4årsdag der hun vil ha Hello Kitty-pannekaker og HK muffins og HK kake...Så nå har en hjerteform blitt til et katteansikt, må lega v den jenta:)) Er din likedan? Tror det er en liten gjeng rosa vesner i barnehagen som nesten har laget seg en klubb, hehe... Og Britt, så kjekt med slikt et lett snøvær, kos deg max i helga. Ev nå, for du er vel oppe? Hehe:) Klem

    SvarSlett
  10. Hej, Marianne!

    Jag önskar jag hade förmågan att hitta fina kläder, som du. Jag har ingen stil alls när det gäller kläder eller också har jag gett upp, hi hi. Jag skulle nog behöva en stylist.
    Jättefina kläder, verkligen.

    Kram Inka

    SvarSlett
  11. He,he-tatt på fersken. Fikk meg en god flir ja.
    Kom til å tenke på en skjønn nabo fra barna var små. Vi hadde veldig omsorg for hverandre, og hun bemerket stadig vekk at jeg var oppe til laaangt på natt og "bekymret" seg for om jeg fikk nok søvn...vet du, ikke før for kort tid siden slo de meg at hun må jo også ha vært våken for å ha registrert at jeg var oppe :) Søt historie syns no jeg.Desverre flyttet de :(
    Så at du har vært innom Ingrid sin blogg-så koselig :) God natt og helg til deg også
    Klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  12. Hehe, nå storler jeg:))))) For jeg begynte å se et program om ei dame som fikk brystkreft, og vvips så gikk det en time....Zzzzzz, ranglinga mi vil eg kjenne i morgen...Nå tar jeg med meg Fredrik i bagen og rusler opp, god natt:) Søt nabohistorie:) Klem

    SvarSlett
  13. Det var klærne sine det. Så lekre.Likte veldig godt den burgunder der. Sukk! Jeg vil også handle klær men det må nok "bare" bli nye kjøkkenskap gitt. Vi driver å bytter kjøkken., Hutte tu for et arbeide. Så nydelig juletreet ditt var. De minilysekronene sammen med rosene var skikkelig lekkert.
    Godt nytt år. Klem!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.