mandag 23. januar 2012

Matpapir som løkpynt.

 Ja, det går faktisk i Solan og Ludvig når vi pynter påskeliljene og perleblomstløkene våre her i huset.  Vi har vært innom gamle aviser, kakeservietter og resirkulert matpapir:)
 Jeg fant frem noen glasskrukker og rulla litt matpapir rundt potten, så kom den seg oppi krukka og kan bare begynne å blomstre...
 Og på stua har jeg satt en lignende sak på pidestallen.  Er så spennende å se om det har kommet noen blomster i løpet av natta... Skal også ha en super dag med tannpleietime etterfulgt av luxus anikttsbehandlig og fotpleie....Så godt å gjøre slik på vintertørr hud..  "Hadde i vært statsminister, skulle det ha vært på blå resept;))"
Vennlig hilsen

7 kommentarer:

  1. Smart ide. Hærlig å få jukse litt med vårblomster inne , mens vi venter på at det skal spire ute. Ønsker deg en deilig dag og en deilig uke:)

    SvarSlett
  2. Så kreativt! Løkblomster er bare herlige =)
    Her har vi slappeavdag etter en en travel og innholdsrik helg!
    Kos deg med LUKSUSdagen din! Høres heeeelt herlig ut =)
    Klem

    SvarSlett
  3. Her er den første perleblomsten i fin blomstring allerede :)

    Hørtes utrolig deilig ut!! Jeg reiser på shopping med min mor og søster til Elverum nå, og må (dessverre) bruke noen timer på Grindalsmoen for at de skal sjekke noe på bilen.. Det er jo både plantasjen og bohus der.. ;P

    Ha en strålende fin dag i sola! :D

    SvarSlett
  4. God dag :)
    Så koselig at alt er i gjenge igjen. Har virkelig savnet disse kosestundene på Balke.
    Og så kjekt med kosedag med mor i fokus. Det er slike små ting som gir lykke og velvære.
    Hos meg er lykken akkurat nå at ny oppvaskmaskin har kommet på plass i heimen. To uker uten! He,man opplever ikke gleden med daglig "luksus" før den forsvinner.
    Så flotte blomster du har fått. Artig med matpapir? visste ikke at det fantes annet enn det vanlige jeg. Takk for koselig hilsen og for at du "underholder" med den koselige bloggen din. Det er hverdagslykke :)
    God klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  5. Hei og hå, her kommer en hilsen fra en annen nattens dronning:) Så koselig at du finner litt glede i min enkle blogg, veldig takknemlig for at du skriver det!! TAkk, snille deg! Og ja, dagen var knall...Litt synd at tannlegen krevde emg for nesten 6000,- for tre kvarter, men du verden det var godt med masse bedøvelse:) Og ja, oppvaskmaskin er et must, jeg ahr faktisk en egen konto til ny...Så den dagen den ryker MÅ jeg ha en ny, en slags krisekonto:) For jeg ahr som deg, vært uten i noen uker med 3-4 barn...Og da går jo mine tanker til våres forfedre..Imponerende! Ha ens trålende kveld/dag:) Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. God dag til deg også :) Og vel overstått tannlege besøk :) Jeg/vi har også sparekonto til uforutsette utgifter, det er en god og smart ting ja!
      Utrolig at det skal være så dyrt å gå til tannlege. Mange velger å lavære av den grunn,og det er jo ikke så lurt :( Og her hos oss blir barna innkalt til skoletannlegen annen hvert år, så nå sparer samfunnet masse penger...
      Ja,ja, vi har det no godt lell :) Men hadde jeg vært statsminister...:))
      Klem og gode tanker fra Britt u. blogg

      Slett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.