lørdag 7. januar 2012

Den store Hello Kitty-dagen

Da er dagen over, en vellykket 4-årsdag for gromjenta Eida-min:) 
Med sang og muffins, lys og gaver kom vi inn på rommet hennes.
Hello Kitty-pannekaker, med blåbærøyne og jordbærmunn... 
HK-kake med fire lys.. 
8 nydelige jenter til bords, "diamanter" og HK-ting, roser og lys. 
HK-drakten var suksess.) 
Det var det også at fadderAnita (min kusine) kom på overrakselsesbesøk fra Chicago!!!!  
Flasketuten peker på ved gaveåpning. 
HK-gele... 
HK-muffins.. 
Må inspirere jentene tidlig, vet du:)) 
 Stolt mamma kommer med kake på familiebursdagsfeiringen som startet noen timer etter at barnebursdagen var slutt...
Og HK holder fortsatt ut:) 
Ballonger må også til på bursdagsfeiring. 
Og tilslutt, pepperkakeknusing, fast tradisjon 7.januar.. 
Og nå er det en fornøyd Hello Kitty som stuper i seng mens de to eldste koser seg med overnattingsbesøk...En helt vanlig bursdagsfeiring på Balke gård...;))) Og som jeg alltid sier når dagen er slutt, NESTE gang blir det pølser og kun en kake, kjære:)))
Vennlig hilsen som takker for hilsner, kommer tilbake til dere i morgen:)

11 kommentarer:

  1. Første Julie sa var: mamma, vi fikk ikke pølser, det var Hello Kitty pannekaker!! :) Hu har hatt det supert! H


    Det så ut som at det har vært en flott dag for frøkna :)

    Vi har storhandla, en full henger pluss en heelt full A3.. Gleder meg til ny bil.. ;P
    Blir så flott når vi får satt opp de nye skapene! :D

    Ønsker deg en fortsatt fin helg :)

    (PS. Du har en liten leif i siste steninge.. Hvis dere ikke har flyttet da.. ;P)

    SvarSlett
  2. Og selvsagt

    SUPERMASSE gratulasjoner til 4-åringen og foreldrene :)

    SvarSlett
  3. Morsomt, min Milla på to er stor fan av den søte, lille pusen.
    Ønsker deg en fin helg
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Dette må jo ha vært tidenes barnebursdag! Så mye fint du har laget av hello kitty!

    SvarSlett
  5. Dette må ha vært tidenes mest gjennomførte Hello Kitty-bursdag! :) Herlig! :) Gratulerer så mye med frøkna!

    klem Frøken H

    SvarSlett
  6. Wow, dette var et ordentlig Hello Kitty-party! Kjempeflott!
    Gratulerer med bursdagsbarn :)
    Klem fra Fru Strøm

    SvarSlett
  7. Sååå kreativ du er...
    Tror nok det var stas å komme i, og ikke minst ha en sånn bursdag ja :)
    Så nydelige klær du har kjøpt!
    Me like :)
    Ha en flott søndag på Balke!
    Mumseklem Vibece :)

    SvarSlett
  8. herlig:-)og fornøyde barn er beste takken vi som mamma kan få...fliiink du:-)

    SvarSlett
  9. Wow-du imponerer stort! Så skjønn den HK-drakten var!!! Håper du hviler bena i dag;) God søndag!

    SvarSlett
  10. Vel overstått barne bursdagsfeiring, og takk for hyggelig hilsen :)Koselig å stelle i stand når man ser hvor glad barna blir, og deilig når besøket går hjem... Jeg må kommentere stuen, så utrolig fin-er det glassveranda som skimtes på utsiden ? Jeg ønsket meg en alle med vakre trær og en glassveranda en gang :) Så kjekt med overraskende amerika besøk.Og for en flott gjeng du har. Ønsker dere alle en fin dag. Her har solen tittet fram :)
    Klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  11. Absolutt vellykka! HK-pannekakene var en hit - det var det vesla her fortalte alle om og:)
    Takk for en hyggelig bursdag og jeg er sikker på at E.H var strålende fornøyd . Hu var jo bare så søt i den HK-drakta:) Gratulerer med vel overstått.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.