fredag 27. januar 2012

Sy to puter med Tildastoff

Hei og god fredag!  Her har det vært mye farting de siste dagene, både på foredrag for å høre om Cecilie Skog sine turer, og til Oslo på jobb og til naboen på husfruemøte, superkjekt! At jeg da fant en gammel pute og delte den på to stoffrester og vips, så ble det to helt nye puter i en fei, passet derfor veldig greit:)
 Stoffene ble kjøpt på Panduro, og med slike vårlige farger samtidig som perleblomstene og påskeliljene er i full blomstring er hverdagslykke. 
 Stoff  til 39,- (50*70 cm) ble en billig fornyelsesinvestering her hos oss. Den blå pinnestolen malte jeg lyseblå og ønsker en velkommen inn på kjøkkenet!
Og når jeg først er inne på det vårlige, limte jeg en av de fire hyllenes bakvegg med Pip-tapet.  Skapet er i hallen og våren er på vei:)  Har også fått to billetter til Gave og interiørmessa...Har såååå lyst...Men nå skal vi rigge til og pakke og ordne oss for vi skal faktisk sove i telt i natt, hele familien "Monsen":)  Fortsettelse følger, men imens; skal en fantastisk fredag! 
Vennlig hilsen

10 kommentarer:

  1. Kjenner vårfølelsen kommer krypende med de putene. Så fine!
    Men telt? Brr... for kaldt for meg hvertfall, men sikkert gøy da :)

    SvarSlett
    Svar
    1. TAkk søte deg, og ang varme, vent til dus er bildene:)) Mvh MArianne:)

      Slett
  2. Kos og flott :)
    God helg "i villmarken"
    Klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:) Det var varmt og trivelig under teppet som hang over 4 stoler foran peisen på stua:) BIlder kommer, men nå må jeg på jobb....HA en strålende dag:) Klem

      Slett
  3. Beundrer kreativiteten din!!!! So mykje fint du har gjort:)Putene,stolen,Pip-veggen♥ I like!!!

    Ønsker deg ei god helg ☺

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig sagt, takk! Og god helg til deg også!!! Klem

      Slett
  4. Hei Marianna!
    Ja, dette var vårlige farger, og veldig inspirerende! Morsomt med PIP-tapet i skapet!

    Ønsker dere en flott helg, og håper natten ute gikk fint!

    klem Cathrine :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, hei, ja nå se rdu at vi holdt godt på vamren:)) Stor klem, Marianne:)

      Slett
  5. Flink du er!! :D Det ble kjempefine puter, er ikke så mye som skal til! Vårlig skap også! :)

    Her har vi vært ute hele dagen, og jeg har vært på skattejakt å stabburet... :D

    SvarSlett
  6. TAkk og nå må jeg se hva du har funnet, så spennende!!! Ha en super helg!:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.