søndag 8. januar 2012

Nostalgisk utelampe på sveitserhus


 
 Husker du utelampe på balkongen i øverste etasje?  Den som lyser kun i jula?  Nå er det 15 dager siden julaften og den lyser på siste verset for i år.  Blir så fascinert av utskjæringen og konstruksjonen der oppe utenfor soverommet vårt, sveitserstil er nok min greie, ja:)









Og ikke minst er dette flotte vinterværet som kom idag min greie det også..Og ungene sin greie:)  Legger med noen stemningsbilder fra Fredriks første aketur, og Balke fullt av glade barn som hylte og lo i det flotte akeværet!


Og med røde kinn ønsker vi alle Balkefølgere en tipp topp uke!
Vennlig hilsen Marianne som ikke har hatt pc idag, min kjære har holdt på med årsregnskapet og unger og håndballkamp og lek har krevd sitt....Men i morgen...?....:))

9 kommentarer:

  1. Så nydelige utskjæringer! Dere har virkelig et flott hus! Og så koselig med akedag sammen med barna da! Håper du får ei flott uke! :)

    SvarSlett
  2. God kveld
    Helt engig ang. sveitservilla,kjempe flott, og så artig med tradisjon med lampen. I dag sa 16 åringen min noe sånt som at det må ha vært mye kjekkere å finne på ting med oss når vi var små...
    Ja,den gangen elsket de bla. turer i skogen, lek og morro i snøen og bading i de iskalde elvene på hytta! Så jeg blir nesten litt "missunnelig" når jeg ser dagens bilder hos deg :) For en skjønn gjeng ! Koselig at du deler sånne fine opplevelser,og som 16 åringen min sa,så er det så mye lettere å begeistres når man er yngre.Må legge til at i dag var det ungdommene og mannen som laget deilig taco til middag:o lykke for mor :)
    God natt ønskes fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  3. Å så utrolig flott de utskjæringene er altså, rett og slett lekkert :o)
    Ser virkelig ut som både store og små koser seg i akebakken. Herlig tid dette her :o)
    Ønsker deg en flott uke

    SvarSlett
  4. Nydelig! Både hus, lampe og vinter! Her er det ikke mye som minner om vinter dessverre, men vi koser oss for det! Fin uke til deg:)

    SvarSlett
  5. For et nydelig hus og søt lampe,elsker sveitserhus. Koselige bilder fra bursdag og aketur. :))
    Ha en flott uke.
    Klem M

    SvarSlett
  6. Det så veldig herlig ut!! Fantatisk flott utevær :)

    Jeg tilbrakte dagen inne, med å vaske vegger emd salmiakk og male.. :P

    Ha en finfin uke!! :D

    SvarSlett
  7. Hei!
    Så herlige bilder! Det er nok godt å være på Balke gård en fin vinterdag, ja! Ønkser dere en fin uke!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  8. Sol og snø i kombinasjon er ikke dårlig! Her er det regn, sørpe og isholke. Men det skifter så fort, at plutselig får vi en slik fin dag her også ;)

    SvarSlett
  9. Takk for gromme kommentarer, elsker slike glade vinterbilder, selv jeg:) Og så herlig med taco, deilig å bli servert! Her er det full fart, Britt, jeg skal nok få rolige dager og se tilbake på og savne dette turbolivet en dag.))) Nyter og kaver litt:)) Klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.