tirsdag 10. januar 2012

Takke-innlegg

 Takk til Herlige hjem på FEM som besøkte Liebråten Gård i Lier, der et ungt par har overtatt gården og forvandlet huset til en utrolig vakkert  hjem.  Jeg fikk så mye inspirasjon!! Tok det opp og har sett det 3-4 ganger allerede.  Leter etter krydderhylle jeg også nå:) Blant annet baset jeg meg frem i snøen og hentet den gamle gyngestolen som stod på stabburet.
 Slitt på de riktige stedene, teppe og saueskinn kom på plass, akkurat som husfrua Linn hadde gjort: Hermegåsa Marianne:)
 Takk også til Trygg Trafikk som gir meg den mest meningsfulle og beste jobben jeg kan tenke meg per dags dato!  Ikveld har jeg nikost med i 2 timer på et foreldremøte i Elverum hvor vi snakket om trafikksikkerhet, foreldre som rollemodeller og blant annet barn som mini-politi..For en herlig gjeng som tok imot meg og mitt budskap. 
Jeg har fått sydd meg "uniformskjole", jeg...
Med Trygg Trafikk-logo, refleksmerker og håndbrodert snørose, har jeg "uniform" på slike offisielle tilstelninger jeg også.
På torsdag er det minnesmarkering for de drepte og skadde i Hedmarkstrafikken, og da skal jeg til Skarnes og møte pårørende og tenne fakkel for de 11 omkomne...En dag som setter arbeidet og livet i perspektiv..  Det blir nok et sterkt møte.. Kjør for livet!
Vennlig hilsen som fortsatt ikke har rukket bloggerunde og derfor takker alle dere besøkende som holder ut med meg tross lite respons!!!!

6 kommentarer:

  1. Det er så deilig å bli inspirert av andre! Herlig gyngestol du hadde tatt fram! Herlig slitt på de rette steder! :)

    Kos deg i jobben din.. deilig å trives! ;)
    Klemmer til deg!

    SvarSlett
  2. Sånn er det vel hele tiden, man blir inspirert av andre :)

    Fint å kunne ha en jobb man trives i!!

    Har vært med på en sånn markering før, det er veldig sterkt ja.. Man må alltid kjøre forsiktig..

    SvarSlett
  3. Jeg ble også skikkelig inspirert, og begynte å drømme meg bort om gårdsliv og den gamle trønderlåna som akkurat ble solgt ut av slekten...sukk.

    Klem
    Lotte

    SvarSlett
  4. hehe jeg syns jeg ser deg ute og baser etter en gyngestol! Men det ble veldig fint så det var vel verdt det!
    Bloggen din Linn kan du finne her http://linnesen.blogspot.com/, men kjenner jeg deg rett har du sikkert allerede funnet den :P

    Er sååå enig med deg at der var det knallfint! Og utfra bildene dine er det knallfint på Balke også;)
    Ha en fin dag og uke!
    Herlig å ha en så meningsfull jobb =)
    Håper vi sees snart!
    Klem Line

    SvarSlett
  5. Likte interiøret hennes veldig godt jeg også,flink dame. :)) Lekker gyngestol du har skaffa deg. Hermegåsa du liksom,det er mange som liker og har samme stil.
    Ha en fin dag.
    Klem M

    SvarSlett
  6. Kom plutselig innom din blogg, kjære kollega. Moro da jeg har et lite snev av interesse rundt bolig og interiør. Som mann blir det litt bil og andre ting og. Vi ses vel mandagen til litt kursing. Han en fin dag der oppe i nord. Mikkelsplass :-)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.