tirsdag 1. november 2011

Strikketips til dukker og barn...

Ja feiringen igår var bra, og stemningen høy både i spisestua og i kjelleren,-morsom kveld med fornøyde barn! 
Jeg kom også hjem med denne buketten etter at de holdt en koselig avslutning for meg i Statens vegvesen igår, en nydelig bukett fra nydelige x-kollegaer.
Og nydelig er også denne "kjøredressen" Fredrik fikk av sin fadder!  Venninnen min er utrolig flink til å strikke!
-Og med hullet under der knappene slutter, får vi brukt den i bilstolen også. Bakovervendt må vite;)
 Og (selvsagt fordi Hilde er så snill;) fikk Eida Helene en nydelig dress til dukka si. Lillemor fikk bestemme farge selv, og lilla det ble;)
Det nærmeste jeg kommer strikking, er da det var moderne med Ronja Røverdatter-tøy...Husker jeg strikka en genser med store hull og masker, at en maske ble til halve bolen eller noe sånt hehe...
Vennlig hilsen som har fått et tips om at www.bluestep.no kan si deg gode lånebetingelser om du trenger litt garn eller flere strikkepinner:)

7 kommentarer:

  1. Hei Marianne :)
    Så ut som en herlig Halloween feiring
    dere hadde ღ masse kule ting!
    Og skjønn kjøredress Fredrik har fått,
    så utrolig deilig ut :)) Flotte blomster
    både her og i innlegget under... Ha en
    fin, fin onsdag og fortsatt herlig uke :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Ååå så¨søt han var der han sitter i den deilige kjøredressen sin. skikkelig flotte strikkaplagg :o)
    Ønsker deg en fin dag :o))

    SvarSlett
  3. hei.
    åå så flotte strikke ting, herlig med folk som kan strikke å trylle frem de lekreste ting,
    så smart med det hullet til bilbelte,
    ønsker deg en fin dag vidre,
    klem fra
    sylvia

    SvarSlett
  4. Hei Marianne! Så bra at du har funnet drømmejobben, og at du likte pennen:) Nydelig kjøredress, den kommer sikkert til å bli en favoritt! FIN dag og klem fra meg:)

    SvarSlett
  5. Hei Marianne!
    Den strikkede kjøredressen var jo super! Minner meg en jeg strikked til en venninnes datter for 30 (!) år siden! Men uten hull til bilstol da - ingen av oss hadde bil da våre barn var små! Tenk det! Helt umulig tanke i dag, vil jeg tro, men det gikk det også!

    Ønsker deg en fin dag!

    Klem Cahtrine :-)

    Ps. Give Away hos meg nå!

    SvarSlett
  6. Åååh, guri så SKJØNN!

    Heldige deg. Jeg skulle ønske jeg kunne strikke. Vet jo at det ikke er forsent å lære, men har så mye andre hobbysysler.. :o)


    Klem til deg <3

    SvarSlett
  7. Nydelig blomster, vennen! Herlige farger! Så fin strikket dress, så veldig god ut! Og så fin den til dukka! Fin lilla farge! Godt valgt :) stor klem til deg!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.