søndag 27. november 2011

Martha Stewarts julemus....;)

De sier at navnet skjemmer ingen, så derfor kaller jeg de tre musene jeg laget av filt, polkagris og maling for Martha, for det var på hennes hjemmeside jeg fant idèen.
 Lillemor og jeg var bedt på koselig juleverksted til ei venninne fra barnehagen i formiddag.  Innimellom gløgg og skravling, ble det også nye fyrstikkemballasjer:)
Hjemme var Fredriksen igang med å minne mora på at hun ikke trenger å stryke duker til jul...Litt ambivalent til dette....:) Som da hans bror var på samme alder, er dette  det morsomste å gjøre for tida:)







Da er dukene pakket bort, og freden senker seg igjen her på Balke gård en sen 1.søndag i advent..
God kveld:)
 
Vennlig hilsen

9 kommentarer:

  1. Koselig! Det var jo en veldig søt julemus også da. :)

    SvarSlett
  2. Så skjønn julemus, og koselig adventsstemning hos deg:) Duker og små barn er en dårlig kombinasjon har jeg funnet ut! En fin adventskveld til deg:)

    SvarSlett
  3. Så herlig han er :)
    Morro å rive ned vet du :)
    Å du - jeg syns jeg kjenner lukta av de lefsene... :)
    Finnes ikke noe bedre :)
    Ha en flott advents kveld og kos deg med koselig advents stake :)
    Mumseklem Vibece

    SvarSlett
  4. Martha-musene var nå riktig koselige, da. Om det til vanlig ikke er så lett å livnære seg av musekjøtt, ser halene på disse musene ut til å være i stand til å skru opp mer enn ett barn *S*
    Ikke at lillegutt trenger mer energi. Han ser aldeles herlig ut, og det er jo formålstjenelig å trekke i duken om man vil sjekke ut hva som er på bordet *S*
    En god kveld til deg - Liv

    SvarSlett
  5. Kjempe herlig på Balke gård!! Så søt duksnapper der og!
    Julemusen var også en søtnos! ;)
    ¨
    Ha en fin ny uke!
    Klemmer

    SvarSlett
  6. God første advendt til deg og :)

    Ja,nå blir jeg spent på fortsettelsen :)Her hos deg skjer det mye kjekt- og fine og gode ting trylles fram :)
    Ble litt bekymret for den lille stunt mannen! Skjønneste "pøbelen" jeg har sett :)
    I kveld var vi på mose,minigran og granbar tur.Ble litt artig for mørket kom og vi hadde bare en hodelykt.Buhu, det var visst bare meg som var mørkredd. Fin opplevelse, for stjernehimmelen blir så vakker i mørke :)
    Klem fra Britt u.blogg, men lykkelig eier av to små grantrær :)

    SvarSlett
  7. Syns de ble veldig flotte jeg :)

    Mange kreative gaver som kom ut av juleverkstedet i går syns jeg :)

    Det var litt av noen lys dere lagde ja.. ;P Hehe, Ikke helt Løiten lys nei..

    Men flatbrød og lefser deriomt, det så veldig deilig ut!!

    Gratulerer som vinner av give away du også :) Så du hadde vunndet hos Føken Andersen :)

    SvarSlett
  8. Oi oi..spennende med småtasser som river ned dukene da!! Heldigvis har ikke min lille kar gjort det enda...og nå er han 2 1/2 år så nå håper jeg at han ikke begynner med det heller ;)
    Kule julemus ;) hehe
    Takk for adressen din! Julekula kommer plutselig i posten...nesten så jeg bare kan kaste den bortover til deg;) Hadde jeg vært innmari god til å kaste hvertfall! Men vi bor hvertfall ikke langt unna hverandre ;) hehe
    Klem Line

    SvarSlett
  9. Herlig navn: stuntmannen:) Ja, han er helt nusselig god, litt morsomt å ha slike bilder fra barndommen. Har av eldstejenta som tømte en pose hvetemel på gulvet, satt i sofen med oboy over hele ansiktet og malte hele fjeset emd min nye leppestift:) Man vet det blir litt morsomt om noen år:) Gratulerer med to stk tre i ditt hjem, Britt:) Klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.